رابطه فناوری اطلاعات با مدیریت ارتباط با مشتری با نقش میانجی مدیریت کیفیت جامع
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه فناوری اطلاعات با مدیریت ارتباط با مشتری با نقش میانجی مدیریت کیفیت جامع دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه فناوری اطلاعات با مدیریت ارتباط با مشتری با نقش میانجی مدیریت کیفیت جامع کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه فناوری اطلاعات با مدیریت ارتباط با مشتری با نقش میانجی مدیریت کیفیت جامع،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه فناوری اطلاعات با مدیریت ارتباط با مشتری با نقش میانجی مدیریت کیفیت جامع :
تعداد صفحات :۲۷
چکیده مقاله:
فناوری اطلاعات به معنای مطالعه، طراحی، توسعه، پیاده سازی، حمایت یا مدیریت سیستم های اطلاعاتی مبتنی بررایانه بخصوص برنامه های نرم افزاری و سخت افزارهای رایانه ای است. فناوری اطلاعات به عنوان یک جزء ضروری و منبعیبرای مزیت رقابتی مبدل شده است. جهت نیل به اهداف سازمان ها نیاز به ترکیب درست فناوری اطلاعات، فرآیندهای موثرکسب و کار، مدیریت بهتر دادهها و ابتکارات جدید نیروی کاری دارد. فناوری اطلاعات نقش مهمی را تقریبا در کلجنبه های عملیاتی و استراتژیهای شرکتی سازمان ایفا می نماید به نحوی که محققین اغلب فرض می نمایند کهسرمایه گذاری در زمینه فناوری اطلاعات منجر به کسب منافع و سودمندی هایی می گردد.موفقیت در دنیای رقابتی از آن سازمانهایی خواهد بود که تشخیص دهند مشتری بزرگترین سرمایه هر سازمانیاست، مشتری همه حقوق، دستمزد و مزایای ما را میپردازد و در هر کسب و کاری شما باید نخستین انتخاب مشتریباشید با عنایت بر اینکه مشتری به جایی میرود که به بهترین وجه به خواسته های او توجه شود.پژوهش حاضر از نوع کاربردی بوده و تحلیلی-توصیفی می باشد .ابزار جمع آوری اطلاعات کتابخانه ای است . هدف ازاین پژوهش، بررسی استفاده از قابلیت های فناوری اطلاعات در مدیریت ارتباط با مشتری با تاثیر پذیری از مدیریتکیفیت جامع است که در ایجاد، بهبود و توسعه مدیریت ارتباط مستقیم بین سازمان ها و مشتریان موثر می باشد .در اینپژوهش سعی شده با بیان اهداف، مزایا و ابزارها به بررسی استفاده از فناوری اطلاعات به عنوان یک عامل کلیدی از جنبههای متفاوت در جهت بهبود و توسعه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری پرداخته شود . همچنین در ادامه پژوهش ویژگیهای سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری را برکیفیت جامع ، مورد بررسی قرا داده ایم.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.