تاثیرمزیت لوگوی برند وهویت لوگوی برند بر کیفیت ارتباطات مشتریان


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیرمزیت لوگوی برند وهویت لوگوی برند بر کیفیت ارتباطات مشتریان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیرمزیت لوگوی برند وهویت لوگوی برند بر کیفیت ارتباطات مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیرمزیت لوگوی برند وهویت لوگوی برند بر کیفیت ارتباطات مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیرمزیت لوگوی برند وهویت لوگوی برند بر کیفیت ارتباطات مشتریان :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

هدف از این مقاله بررسی روابط بین هویت لوگوی برند و مزیت لوگوی برند در کیفیت ارتباط مصرف کنندگاندو برند اپل و سامسونگ در ایران می باشد. این تحقیق از لحاظ روش و اجرا از نوع تحقیقات توصیفی- همبستگی بارویکرد علی است و از نظر هدف از نوع کاربردی است. در این تحقیق هویت و مزیت لوگوی برند به عنوان متغییر مستقلو رضایت، تعهد و اعتماد به عنوان متغیرهای وابسته بررسی گردیده است. جامعه آماری در این تحقیق دانش آموزان مقطعدبیرستان در ۲ دبیرستان (۱دخترانه ، ۱ پسرانه) و کتابخانه اوین واقع در شمال شهر تهران میباشند و از روش نمونهگیری تصادفی سهمیه ای که شکلی از نمونه برداری طبقه ای متناسب با حجم است استفاده و اطلاعات لازم از ۷۰۰پرسشنامه (۳۵۰ پرسشنامه برند اپل و ۳۵۰ پرسشنامه برند سامسونگ) جمع آوری شد. با استفاده از روش مدل- یابیمعادلات ساختاری فرضیه ها مورد آزمون قرار گرفتند و نتایج به صورت ارتباط مستقیم هویت و مزیت لوگوی برند با سهعامل رضایت، اعتماد و تعهد بود. از نظر ارزش و اصالت نیز این مقاله جزء اولین مقالات بررسی کننده ارتباط بین هویتلوگوی برند و مزیت کلی لوگوی برند با کیفیت ارتباطات مصرف کننده در ایران می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.