تاثیرمدیریت تجربه مشتری بر بهبود شاخص های کسب و کار بانکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیرمدیریت تجربه مشتری بر بهبود شاخص های کسب و کار بانکی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیرمدیریت تجربه مشتری بر بهبود شاخص های کسب و کار بانکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیرمدیریت تجربه مشتری بر بهبود شاخص های کسب و کار بانکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیرمدیریت تجربه مشتری بر بهبود شاخص های کسب و کار بانکی :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

در انقلاب مدیریت ارتباط با مشتری طی دهه گذشته، کسب و کارها از فناوری به مثابه عامل بهبودارتباطات با مشتری استفاده نموده اند، اما بسیاری از این سازمان ها به جای اینکه ارتباطات بهتری را ایجادنمایند، تنها یک پایگاه اطلاعات از مشتریان و فرایندهای مکانیزه شده را ایجاد نموده اند. متاسفانه دربیشتر پروژه های مدیریت ارتباطات با مشتری ، تجربه مشتریان لحاظ نمی گردد، لیکن آن دسته ازکسب و کارها که در حال بهبود تجربه مشتریان هستند، کار مهمی را آغاز نموده اند، چرا که می داننداین خود، یکی از مهمترین راه های حفظ سودآوری یک سازمان است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.