تحلیل بازار جهانی محصولات شوینده و ارایه استراتژی های مناسب جهت ورود تولیدکنندگان ایرانی به این بازار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل بازار جهانی محصولات شوینده و ارایه استراتژی های مناسب جهت ورود تولیدکنندگان ایرانی به این بازار دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل بازار جهانی محصولات شوینده و ارایه استراتژی های مناسب جهت ورود تولیدکنندگان ایرانی به این بازار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل بازار جهانی محصولات شوینده و ارایه استراتژی های مناسب جهت ورود تولیدکنندگان ایرانی به این بازار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل بازار جهانی محصولات شوینده و ارایه استراتژی های مناسب جهت ورود تولیدکنندگان ایرانی به این بازار :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

بازار تجارت جهانی محصولات شوینده با رقمی در حدود چهل هزار میلیارد دلار تجارت سالانه، بازاری جذاب محسوب می شود و جمهوری اسلامی ایران با برخوداری از مزیت رقابتی در تامین مواد اولیه اصلی این صنایع و همچنین با توجه به سرمایه گذاری های صورت گرفته می تواند با اتخاذ استراتژی های مناسب سهم شایسته ای از این بازار به خود اختصاص دهد.با این وجود، تاکنون ایران نتوانسته است از این ظرفیت به خوبی استفاده کند. در این پژوهش، پس از معرفی صنایع شوینده،آمار تجارت جهانی و همچنین صادرات ایران مورد بررسی قرار داده شه و سپس با استفاده از یک مدل اصلاح شده ازکارت امتیازی متوازن، به ارزیابی مولفه های استراتژیک موثر بر این موضوع پرداخته شده و راهکارهایی به منظور توسعه صادرات محصولات شوینده پیشنهاد شده است. این راهکارها با استفاده از نظرسنجی از خبرگان استخراج و اعتبارسنجی شده اند. همچنین، اهمیت هر یک از منظرهای مندرج در مدل پیشنهاد شده نیز با نظرسنجی از خبرگان تایید شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.