تاثیر نوستالژی بر وفاداری مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
تاثیر نوستالژی بر وفاداری مشتریان دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد تاثیر نوستالژی بر وفاداری مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر نوستالژی بر وفاداری مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن تاثیر نوستالژی بر وفاداری مشتریان :
تعداد صفحات :۵
چکیده مقاله:
طی دو دهه ی گذشته سازمان های بسیاری به اهمیت وفاداری مشتریان خود واقف شده و دریافته اند که حفظمشتریان موجود به مراتب کم هزینه تر از جذب مشتریان جدید است. بعلاوه وجود رابطه ی قوی بین وفاداری مشتریانو سودآوری، مورد پذیرش واقع شده و تامین و ارتقای وفاداری مشتریان به هدف عملیاتی بسیار مهم سازمان تبدیلشده است. در شرایط رقابتی موجود رسالت واقعی سازمان ها درک نیازها و خواسته های مشتریان و ارایه راهکارهاییاست که وفاداری مشتریان را در پی داشته باشد. برتری در بازار فقط با تامین رضایت مشتری، ابداع و نوآوری و ارایهکیفیت و خدمات برتر بدست می آید. با گذر از اقتصاد سنتی و شدت یافتن رقابت در ابعاد نوین، رفتار خریدمشتری به صورت رکن اصلی و محور تمام فعالیت های شرکت ها و سازمان ها درآمده است؛ به نحوی که از دیدگاهرقابتی، بقا و تداوم حیات آنها در گرو شناسایی، وفادار کردن مشتریان و رفتار خرید آنها می باشد. با افزایشوفاداری مشتریان سهم بازار و میزان سوددهی بنگاه اقتصادی بالا میرود. افزایش و رشد در وفاداری مشتریان، درآمدآینده را به وسیله آنان تضمین میکند، بر این اساس وفاداری مشتریان هدف نهایی هر سازمانی است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.