تاثیر ابعاد رضایت مشتری در بانکداری خرد و رتبه بندی ابعاد موثر رضایت مندی مشتری با روش تاپسیس در ماتریس QFD


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر ابعاد رضایت مشتری در بانکداری خرد و رتبه بندی ابعاد موثر رضایت مندی مشتری با روش تاپسیس در ماتریس QFD دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر ابعاد رضایت مشتری در بانکداری خرد و رتبه بندی ابعاد موثر رضایت مندی مشتری با روش تاپسیس در ماتریس QFD  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر ابعاد رضایت مشتری در بانکداری خرد و رتبه بندی ابعاد موثر رضایت مندی مشتری با روش تاپسیس در ماتریس QFD،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر ابعاد رضایت مشتری در بانکداری خرد و رتبه بندی ابعاد موثر رضایت مندی مشتری با روش تاپسیس در ماتریس QFD :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

رضایت مشتری برای همه سازمان ها مهم است، زیرا وجود آنها در رقابت تعیین کننده است. بخش خدمات از جنبه های مهمسناریو کسب و کار امروز را تشکیل می دهند. رضایت مشتری به ویژه برای بخش خدمات مهم است. بانکداری به منزله یک جنبه مهمدر بخش خدمات است. بانک ها قادر نخواهد بود برای خدمت به مشتری خود ، مگر اینکه بدانند مشتریان آنها واقعا چه می خواهند وچه چیز آنها را برآورده سازند. بانک ها قادرند در مورد این شرایط بدانندکه ابعاد مختلف رضایت مشتری در بانکداری خرد چه خواهدبود. به همین دلیل، درک ابعاد موثر بر رضایت مشتری در بانکداری خرد مهم می شود. این مقاله، به بررسی ادبیات با توجه به پیداکردن ابعاد موثر بر رضایت مشتری در بانکداری خردمی پردازد و با روش تاپسیس رتبه بندی ابعاد و وزن را مشخص و ابعاد رضایتمشتری و الزامات آن را در خانه کیفیت بررسی می کند و ارتباط ابعاد را نشان می دهد تا با انجام الزامات رضایت مشتری بهبود یابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.