بررسی تاثیر رفتار فروش اخلاقی بر وفاداری مشتری با نقش واسط تعهد رابطه ای (مورد مطالعه: مشتریان بیمه ایران در شهر مشهد)


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر رفتار فروش اخلاقی بر وفاداری مشتری با نقش واسط تعهد رابطه ای (مورد مطالعه: مشتریان بیمه ایران در شهر مشهد) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر رفتار فروش اخلاقی بر وفاداری مشتری با نقش واسط تعهد رابطه ای (مورد مطالعه: مشتریان بیمه ایران در شهر مشهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر رفتار فروش اخلاقی بر وفاداری مشتری با نقش واسط تعهد رابطه ای (مورد مطالعه: مشتریان بیمه ایران در شهر مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر رفتار فروش اخلاقی بر وفاداری مشتری با نقش واسط تعهد رابطه ای (مورد مطالعه: مشتریان بیمه ایران در شهر مشهد) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

فروشندگان مسیولیت اصلی فروش و سودآوری در سازمان را بر عهده دارند و فشارهای زیادی بر آنها وارد میشود این فشارها میتوانند موجب بی توجهی آنها به بسیاری از اصول اخلاقی شوند .اما مساله مهم، تاثیر اینرفتارهای غیراخلاقی بر روابط بلندمدت مشتری و سازمانها می باشد .مطالعه حاضر تحقیقی توصیفی است که بهروش پیمایشی انجام شده است و جامعه آماری آن، همه مشتریان شرکت بیمه ایران می باشد .حجم نمونه ۳۸۴نفر می باشد و برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شده است .برای تحلیل داده ها از مدل یابیمعادلات ساختاری و نرم افزار spss بهره برداری شده است .نتایج بیانگر آن است که اخلاق حرفه ای فروشندگان با میانجیگری تعهد رابطه ای تاثیر مثبت و معناداری بر وفاداری مشتریان به شرکت دارد. تعهد رابطه ای بر وفاداریمشتری اثرگذار است .نتایج نشان می دهد که مدل تحقیق برازش مناسبی با داده ها داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.