بررسی تاثیر بکارگیری فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی بیمه های مسیولیت


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر بکارگیری فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی بیمه های مسیولیت دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر بکارگیری فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی بیمه های مسیولیت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر بکارگیری فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی بیمه های مسیولیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر بکارگیری فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی بیمه های مسیولیت :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر شناسایی تاثیر بکارگیری فنآوری اطلاعات بر عمکرد بازاریابی بیمه های مسیولیت در شعببیمه آسیا شهر کرمان می باشد. روش تحقیق مورد استفاده در این تحقیق، توصیفی و از نوع همبستگی بوده است. جامعهآماری این پژوهش مدیران، کارشناسان و کارکنان شرکت بیمه آسیادر شهر کرمان می باشد. که از این میان تعداد ۳۴۶ نفربرای نمونه مورد نظر انتخاب گردیده است. روش نمونه گیری در این تحقیق تصادفی است. ابزار گردآوری اطلاعاتپرسشنامه استاندارد بوده که روایی آن به تایید خبرگان و اساتید متخصص رسیده است. برای پایایی پرسشنامه از آلفایکرونباخ و سایر شاخص های مرتبط استفاده شد که نتایج آنها نشانگر تایید پایایی پرسشنامه مورد نظر می باشد. همچنینپرسشنامه به کمک نرم افزار لیزرل تحت تحلیل عاملی تاییدی قرار گرفت. فرضیه های پژوهش با روش آزمون تیاستیودنت مورد بررسی قرار گرفتند. نتایج پژوهش نشان دادند بکارگیری فنآوری اطلاعات و همچنین اینترنت بر عملکردبازاریابی و مواردی چون تسهیل ارتباطات بازاریابی، تسهیل تحقیقات بازاریابی و بهبود چهره تجاری شرکتهای فعال دراین زمینه تاثیر خواهد داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.