بررسی اثر تبلیغات بر بازدهی سهام با تمرکز بر تیوری شناخت سهامدار


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر تبلیغات بر بازدهی سهام با تمرکز بر تیوری شناخت سهامدار دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر تبلیغات بر بازدهی سهام با تمرکز بر تیوری شناخت سهامدار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر تبلیغات بر بازدهی سهام با تمرکز بر تیوری شناخت سهامدار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر تبلیغات بر بازدهی سهام با تمرکز بر تیوری شناخت سهامدار :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

تبلیغات به عنوان یک متغیر رفتاری بازار و سهم بازار بهعنوان یک متغیر ساختاری بازار از مهمترین عوامل موثر برسودآوری محسوب میشوند. درخصوص نحوه اثرگذاری و جهت علیت این عناصر بازاری بین اقتصاددانان اتفاق نظروجود ندارد، بطوریکه سودآوری، تبلیغات و ساختار بازار می توانند به طور همزمان بر همدیگر اثرگذار باشند. این پژوهشبه بررسی اثر تبلیغات بر بازدهی سهام با تمرکز بر تیوری شناخت سهامدار پرداخته شد. با استفاده از داده های شرکت هایبورس در طی بازه زمانی ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۳ رابطه بین متغیرهای تحقیق مورد آزمون قرار گرفت. روش پژوهش توصیفی-همبستگی است، نمونه آماری شامل ۵۷ شرکت در بورس اوراق بهادار تهران است و روش نمونه گیری به صورت حذفیاست. در نهایت نتایج نشان داد متغیر سودآوری شرکت ها در سطح خطای ۵% ارتباط مثبت و معنادار با بازده سهام شرکتها می باشد. همچنین رابطهی بین تبلیغات و بازدهی سهام در سطح خطای ۵% معنادار بوده و با توجه به اینکه این رابطهمثبت است می توان بیان نمود که با افزایش میزان تبلیغات، میزان بازده سهام شرکتها افزایش می یابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.