ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده از دیدگاه مشتریان بر اساس الگوی فن کیفیت خدمات (سرکوال) (مورد مطالعه : شرکت باریج اسانس کاشان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده از دیدگاه مشتریان بر اساس الگوی فن کیفیت خدمات (سرکوال) (مورد مطالعه : شرکت باریج اسانس کاشان) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده از دیدگاه مشتریان بر اساس الگوی فن کیفیت خدمات (سرکوال) (مورد مطالعه : شرکت باریج اسانس کاشان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده از دیدگاه مشتریان بر اساس الگوی فن کیفیت خدمات (سرکوال) (مورد مطالعه : شرکت باریج اسانس کاشان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده از دیدگاه مشتریان بر اساس الگوی فن کیفیت خدمات (سرکوال) (مورد مطالعه : شرکت باریج اسانس کاشان) :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

هدف از این پژوهش ارزیابی کیفیت خدمات ارایه شده از دیدگاه مشتریان شرکت باریج اسانس شهرکاشان بر اساس مدل سروکوال است. تحقیق حاضر کاربردی و روش تحقیق در این پژوهش از نوعتوصیفی– پیمایشی می باشد. جامعه آماری موردمطالعه در این تحقیق، کلیه افرادی است که حداقلیکبار از محصولات شرکت باریج اسانس در شهرستان کاشان محصولات خریداری کرده اند. نمونهآماری در این پژوهش ۱۵۰ نفر از مشتریان است. روش نمونه گیری در این پژوهش به صورتنمونه گیری تصادفی ساده می باشد. روش جمع آوری اطلاعات در این تحقیق، روش کتابخانه ای ومیدانی می باشد. در این تحقیق، پرسشنامه شامل ۲۵ سوال در خصوص کیفیت خدمات با توجه بهابعاد متفاوت می باشد. پرسشنامه بنا بر تحقیقات محققین از اعتبار بالایی برخوردار بود و پایاییپرسشنامه با استفاده از آلفای کرونباخ ۰/۷۸ به دست آمد. به منظور تجزیه وتحلیل داده ها ابتدا پرسشنامه بین نمونه آماری منتخب پخش شد. سپس اطلاعات جمع آوری شده از پرسشنامه وارد برنامه spss شد. سپس آزمون های آماری روی این داده ها انجام گرفت. نتایج آماری نشان داد که بین وضعیت موجود و مطلوب خدمات ارایهشده توسط فروشندگان شرکت باریج اسانس ازلحاظ ابعاد مواردملموس خدمات، قابلیت اعتماد خدمات، پاسخگویی، قابلیت اطمینان خدمات، همدلی خدمات و بهایخدمات ازنظر مشتریان تفاوت وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.