استفاده از شبکه بعنوان ابزاری برای بازاریابی خیریه ها و تاثیر آن بر میزان وفاداری خیرین مورد مطالعه: خیریه گلستان علی (ع)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 استفاده از شبکه بعنوان ابزاری برای بازاریابی خیریه ها و تاثیر آن بر میزان وفاداری خیرین مورد مطالعه: خیریه گلستان علی (ع) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد استفاده از شبکه بعنوان ابزاری برای بازاریابی خیریه ها و تاثیر آن بر میزان وفاداری خیرین مورد مطالعه: خیریه گلستان علی (ع)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استفاده از شبکه بعنوان ابزاری برای بازاریابی خیریه ها و تاثیر آن بر میزان وفاداری خیرین مورد مطالعه: خیریه گلستان علی (ع)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن استفاده از شبکه بعنوان ابزاری برای بازاریابی خیریه ها و تاثیر آن بر میزان وفاداری خیرین مورد مطالعه: خیریه گلستان علی (ع) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف اصلی این مقاله بررسی رابطه بین بازاریابی شبکهای و وفاداری خیرین وتعیین عوامل تاثیرگذار بر شبکه میباشد. این پژوهش از نوع توصیفی همبستگی بوده و جامعه آماری این پژوهش را کلیه خیرین خیریه گلستانعلی تشکیل داده است و از روش نمونهگیری در دسترس استفاده شده که حجم نمونه ۲۰ نفر برآورد شد. برای سنجش متغیرهای شبکه و وفاداری تعدادی پرسشنامه طراحی گردید و روایی محتوایی تایید شد. جهت تحلیلدادهها و آزمون فرضیات از نرم افزار SPSS و نسخهی ۲۲ amos استفاده شده است. نتایج پژوهش نشان داد که رابطه مثبت و معنادار بین شبکه و وفاداری خیرین وجود دارد و حجم روابط و کاربران شبکه بیشترین تاثیر را بر شبکه دارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.