سنجش میزان رضایت شهروندان از عملکرد شهرداری ها مطالعه موردی شهرداری منطقه ۱۴ تهران


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 سنجش میزان رضایت شهروندان از عملکرد شهرداری ها مطالعه موردی شهرداری منطقه ۱۴ تهران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد سنجش میزان رضایت شهروندان از عملکرد شهرداری ها مطالعه موردی شهرداری منطقه ۱۴ تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سنجش میزان رضایت شهروندان از عملکرد شهرداری ها مطالعه موردی شهرداری منطقه ۱۴ تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن سنجش میزان رضایت شهروندان از عملکرد شهرداری ها مطالعه موردی شهرداری منطقه ۱۴ تهران :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

با توجه به جمعیت روزافزون جهان و محدود بودن امکانات، حتی برای کشورهای صنعتی و پیشرفته، استفاده بهینه از امکانات موجود، اقدامی مطلوب در جهت افزایش خدمات و در نتیجه افزایش رفاه جامعه بشری تلقی می گردد. حال با توجهبه این موضوع، یکی از اقدامات اساسی که در سازمانهای مختلف از جمله شهرداری ها باید صورت بگیرد تا از هدر رفت منابع محدود و سرمایه گذاری در زمینه های غیر ضروری جلوگیری کند، ارزیابی اقدامات و فعالیت های صورت گرفته درگذشته است. برای نیل به این هدف روشهای مختلفی طراحی و بکار گرفته شده است، که یکی از کارآمد ترین این روشهادر حوزه ارزیابی اثربخشی اقدامات شهرداری ها، که می تواند باعث تقویت روحیه مشارکتی شهروندان نیز شود، ارزیابی اقدامات براساس نظر و رضایت مردم می باشد. هدف از این پژوهش سنجش میزان رضایتمندی مردم از خدمات ارایه شدهتوسط شهرداری منطقه ۱۴ و شناسایی مهمترین عوامل کاهنده ی این رضایتمندی است. پژوهش حاضر از نوع توصیفی- تحلیلی بوده و جمع آوری اطلاعات به دو روش کتابخانه ای و میدانی) پرسشنامه ( صورت گرفته است. در این مقاله تلاششده تا در قالب ۱۵ شاخص، میزان رضایت مردم از خدمات شهرداری منطقه سنجیده شود. در انتها برای تحلیل داده ها ازمدل رگرسیون چند متغییره ، واریانس یکطرفه، آزمونtدو گروه مستقل و مجموعه آمارهای توصیفی استفاده شده است براساس نتایج به دست آمده در این پژوهش، میزان رضایت شهروندان از خدمات ارایه شده توسط شهرداری منطقه در حدی پایین تر از متوسط۱/۸۵ قرار دارد.همچنین مهمترین عوامل نارضایتی مردم از عملکردهای شهرداری، عدم توجه کافی و وافی به مقوله جمع آوری معتادان و متکدیان از سطح منطقه، عدم توجه به نظرات مردم و مشارکت ندادن آنها در طرح های اجرایی در سطح منطقه و کم توجهی به امور بهداشتی و پاکیزگی منطقه بخصوص در زمینه مبارزه با حیواناتموزی مانند موش ها ، بوده است. و در مقابل وجود تعداد کافیه مراکز درمانی، آتش نشانی و پلیس در سطح منطقه و توجه به مقوله ایجاد و نگهداری فضاهای سبز بیشترین میزان رضایت مردم از خدمات شهرداری ها را شامل می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.