ارزیابی تحلیلی تونل خط ۲ مترو مشهد در برابر بارهای لرزهای و بررسی عوامل مختلف موثربرآن


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی تحلیلی تونل خط ۲ مترو مشهد در برابر بارهای لرزهای و بررسی عوامل مختلف موثربرآن دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی تحلیلی تونل خط ۲ مترو مشهد در برابر بارهای لرزهای و بررسی عوامل مختلف موثربرآن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی تحلیلی تونل خط ۲ مترو مشهد در برابر بارهای لرزهای و بررسی عوامل مختلف موثربرآن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی تحلیلی تونل خط ۲ مترو مشهد در برابر بارهای لرزهای و بررسی عوامل مختلف موثربرآن :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

بر اساس اطلاعات ثبت شده سازههای زیرزمینی نسبت به سازههای سطحی در برابر زلزله از ایمنی بالاتری برخوردار هستند. ولی ایجاد خسارات قابل توجه به سازههای زیرزمینی طی زلزلههای کوبه ژاپن در سال ۱۹۹۵ ، چی چی تایوان درسال ۱۹۹۹ و زلزله سال ۱۹۹۹ ترکیه باعث گردید تا نظر محققین در مورد آسیبپذیری سازههای زیرزمینی در برابر بارهای دینامیکی تغییر کند. بنابراین لازم است تا پاسخ دینامیکی این فضاها در برابر بارهای دینامیکی مورد بررسی قرارگیرد. هدف از این تحقیق بررسی رفتار سامانه نگهداری تونلهایی با مقطع دایرهای احداث شده در مناطق کم عمق شهریدر مقابل بارهای لرزهای با استفاده از روابط تحلیلی میباشد. در این راستا به عنوان مطالعه موردی تونل خط ۲ مترو مشهد مورد تحلیل قرار گرفته است. روابط تحلیلی وانگ و پنزین در شزایط لغزش کامل و بدون لغزش شرح داده شد. و در نهایتتاثیر عوامل مختلفی مانند نسبت پواسون خاک، ضخامت پوشش تونل، شعاع تونل و ضریب پواسون پوشش بر بیشینه نیروی محوری، بیشینه لنگر خمشی، نسبت انعطافپذیری و تاشدگی در اثر ارتعاش لرزهای در شرایط بدون لغزش ارزیابی گردید. با توجه به تحلیلها روش پنزین در محاسبه بیشینه نیروی محوری از تخمین کمتری نسبت به روش وانگ برخوردار است. بنابراین در شرایط بدون لغزش برای محاسبه نیروهای محوری وارد بر پوشش جداره تونل توصیه میشود که از روش تحلیلی پنزین استفاده نشود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.