همگرایی رسانه ها در هزاره سوم


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 همگرایی رسانه ها در هزاره سوم دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد همگرایی رسانه ها در هزاره سوم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی همگرایی رسانه ها در هزاره سوم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن همگرایی رسانه ها در هزاره سوم :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

اصطلاح همگرایی به شیوه های مختلف و برای ارزیابی یا تبیین تغییرات گسترده در رسانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. در تحلیل های متداول، همگرایی به عنوان نیرویی خارجی تلقی می شود که رسانه های ارتباطی را از طریق نهادهای اجتماعی، سیاسی یا اقتصادی متعدد شکل می دهد. در عمل، همگرایی رسانه ای به استفاده از چندین رسانه برای ایجاد محتوی غنی و پیچیده اشاره دارد. در این نوشتار نویسنده بر آن است تا تصویری از تحولات اخیر در صنعت رسانه ارایه گردد. این تحولات که ریشه در پیشرفت های تکنولوژیکی و تحولات اجتماعی-سیاسی جوامع دارد، منجر به همگرایی رسانه ای گشته است که محور تمرکز این مطالعه می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.