تاثیر قدرت رهبری و توانایی حل مسیله در بالا رفتن خلاقیت معلمان زن مدارس استثنایی در سال تحصیلی ۹۲-۹۳شهرستان بابلسر


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر قدرت رهبری و توانایی حل مسیله در بالا رفتن خلاقیت معلمان زن مدارس استثنایی در سال تحصیلی ۹۲-۹۳شهرستان بابلسر دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر قدرت رهبری و توانایی حل مسیله در بالا رفتن خلاقیت معلمان زن مدارس استثنایی در سال تحصیلی ۹۲-۹۳شهرستان بابلسر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر قدرت رهبری و توانایی حل مسیله در بالا رفتن خلاقیت معلمان زن مدارس استثنایی در سال تحصیلی ۹۲-۹۳شهرستان بابلسر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر قدرت رهبری و توانایی حل مسیله در بالا رفتن خلاقیت معلمان زن مدارس استثنایی در سال تحصیلی ۹۲-۹۳شهرستان بابلسر :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف از انجام پژوهش تاثیر قدرت رهبری و توانایی حل مسیله در بالا رفتن خلاقیت معلمان زن مدارس استثنایی در سال تحصیلی ۹۲-۹۳ شهرستان بابلسر بوده است .روش تحقیق این پژوهش ، از روش آماری همبستگی پیرسون و رگرسیون خطی ساده استفاده شده است. نمونه در این پژوهش ۳۰ نفر از معلمان زن مدارس استثنایی شهرستان بابلسر هستند. نتایج پژوهش نشان داد قدرت رهبری در بالا رفتن خلاقیت معلمان زن مدارس استثنایی شهرستان بابلسر تاثیر دارد ، تایید می شود. با بالا رفتن سبک رهبری خودکامه ، خلاقیت معلمان کاهش می یابد که نشان از وجود رابطه منفی و معنادار بین این دو متغیر است و بالعکس رابطه بین سبک رهبری دموکراسی و خلاقیت معلمان معنادار است .این بدان معناست که متغیر سبک رهبری دموکراسی بر متغیر خلاقیت معلمان تاثیر معناداردارد، که این تاثیرمنفی است .در نتیجه فرضیه سبک رهبری دموکراسی در بالا رفتن خلاقیت معلمان زن مدارس استثنایی شهرستان بابلسر تاثیر دارد ، تایید می شودبا بالا رفتن سبک رهبری دموکراسی ، خلاقیت معلمان کاهش می یابد که نشان از وجود رابطه منفی و معنادار بین این دو متغیر است و بالعکس. رابطه بین گرایش اجتناب و خلاقیت معلمان معنادار است .این بدان معناست که گرایش اجتناب در بالا رفتن خلاقیت معلمان زن مدارس استثنایی شهرستان بابلسر تاثیر دارد ، تاییدمی شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.