اثربخشی درمان شناختی در ارتقای صمیمیت روانشناختی دانش آموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اثربخشی درمان شناختی در ارتقای صمیمیت روانشناختی دانش آموزان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اثربخشی درمان شناختی در ارتقای صمیمیت روانشناختی دانش آموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی درمان شناختی در ارتقای صمیمیت روانشناختی دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اثربخشی درمان شناختی در ارتقای صمیمیت روانشناختی دانش آموزان :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی درمان شناختی در ارتقای صمیمیت روانشناختی دانش آموزان اجرا شد. روش پژوهش آزمایشی با طرح پیش آزمون-پس آزمون با گروه کنترل بود. جامعه آماری پژوهش حاضر، شامل کلیه ی دانش آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهر اردبیل بودند از بین آنها ۴۰ نفر به روش نمونه گیری در دسترس انتخاب شده و در دو گروه آزمایش و کنترل جایگزینی تصادفی شدند. ابتدا مقیاس صمیمیت(واکر و تامپسون) به عنوان پیش آزمون روی نمونه ها اجرا شد. سپس برنامه آموزشی درمان شناختی در دوماه و طی هشت جلسه یک و نیم ساعته برای گروه آزمایش اجرا شد. سپس همان مقیاس ها به عنوان پس آزمون اجرا شد. و داده ها با استفاده از روش های آماری تحلیل کواریانس(آنکوا) تحلیل شدند نتایج نشان داد که درمان شناختی باعث افزایش صمیمیت روانشناختی دانش آموزان شد. و نتایج به دست آمده در این پژوهش حاکی از آن است که این شیوه ی روان درمانی می تواند روش درمانی موثری برای دانش آموزان باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.