مقایسه فرسودگی و خودکار آمدی تحصیلی و خود تنظیمی در بین دانش آموزان شرکت کننده در کلاس انس با قرآن و دانش آموزان عادی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه فرسودگی و خودکار آمدی تحصیلی و خود تنظیمی در بین دانش آموزان شرکت کننده در کلاس انس با قرآن و دانش آموزان عادی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه فرسودگی و خودکار آمدی تحصیلی و خود تنظیمی در بین دانش آموزان شرکت کننده در کلاس انس با قرآن و دانش آموزان عادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه فرسودگی و خودکار آمدی تحصیلی و خود تنظیمی در بین دانش آموزان شرکت کننده در کلاس انس با قرآن و دانش آموزان عادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه فرسودگی و خودکار آمدی تحصیلی و خود تنظیمی در بین دانش آموزان شرکت کننده در کلاس انس با قرآن و دانش آموزان عادی :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

روش پژوهش این مقاله باتوجه به نوع هدف، کاربردی و باتوجه به گردآوری داده ها از نوع پژوهش علی- مقایسه ای است. جامعه آماری کلیه دانش آموزان دختر دوره اول متوسط مدرسه غیر دولتی قرآنی دخترانه امام علی النقی (ع ) ناحیه ۴ استان قم می باشد بر اساس آخرین آمار تعداد این دانش آموزان ۱۲۷ نفر می باشد که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی در دسترس ۶۰ نفر انتخاب شدند. در مقاله حاضر نیز برای جمع آوری اطلاعات از سه پرسشنامه خودکارآمدی دانش آموز جینک و مورگان (۱۹۹۹) و فرسودگی تحصیلی ماسلاچ و خود تنظیمی تحصیلی بوفارد استفاده شده است. برای تجزیه و تحلیل یافته ها از روش های آماری توصیفی و آمار استنباطی (آزمون تحلیل کواریانس) استفاده شد. یافته های پژوهش نشان داد که آموزش انس با قرآن بر خودکارآمدی، تاثیر مثبت و معنادار داشته و باعث کاهش فرسودگی تحصیلی و نیز افزایش خود تنظیمی می شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.