مقایسه پردازش اطلاعات حسی دانش آموزان پسر دارای نارسایی توجه و بیش فعالی با دانش آموزان پسر عادی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقایسه پردازش اطلاعات حسی دانش آموزان پسر دارای نارسایی توجه و بیش فعالی با دانش آموزان پسر عادی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقایسه پردازش اطلاعات حسی دانش آموزان پسر دارای نارسایی توجه و بیش فعالی با دانش آموزان پسر عادی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه پردازش اطلاعات حسی دانش آموزان پسر دارای نارسایی توجه و بیش فعالی با دانش آموزان پسر عادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقایسه پردازش اطلاعات حسی دانش آموزان پسر دارای نارسایی توجه و بیش فعالی با دانش آموزان پسر عادی :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده مقاله:
هدف ازپژوهش مقایسه پردازش اطلاعات حسی دانش آموزان پسر دارای نارسایی توجه و بیش فعالی با دانش آموزان پسر عادی است. طرح پژوهش حاضر از نوع علی – مقایسه ای می باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل تمامی دانش آموزان پسر ۷ تا ۱۰ ساله مقطع ابتدایی شهر کاشان می باشد. نمونه تحقیق حاضر شامل ۴۰ دانش آموز عادی و ۳۰دانش آموز ADHD می باشد که به صورت نمونه گیری تصادفی خوشه ای چند مرحله ای و هدفمند انتخاب شدند. جهت تشخیص اختلال نارسایی توجه و بیش فعالی ازپرسشنامه کانرز والدین و سنجش پردازش حسی ازپرسشنامه نیم رخ حسی دان استفاده شد. یافته ها نشان داد که میان مولفه های پردازش حسی (حساسیت لمسی ، حساسیت چشایی / بویایی ، حساسیت به حرکت ، احساس خواهی ، فیلتر کردن شنیداری ، فقدان انرژی / ضعف و حساسیت دیداری / شنیداری ) در میان دانش آموزان نارسایی توجه و بیش فعالی و عادی تفاوت معنادار وجود دارد. بنابراین نتیجه گرفته می شود که پردازش حسی تحت تاثیر نارسایی توجه و بیش فعالی می باشد و باعث تاثیر منفی روی پردازش حسی و کارکردهای آن می شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.