رابطه ی سبک های یادگیری با اعتیاد به اینترنت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه ی سبک های یادگیری با اعتیاد به اینترنت دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه ی سبک های یادگیری با اعتیاد به اینترنت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه ی سبک های یادگیری با اعتیاد به اینترنت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه ی سبک های یادگیری با اعتیاد به اینترنت :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
هدف: هدف تحقیق حاضر تعیین رابطه سبک های یادگیری با اعتیاد به اینترنت دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول شهر تهران سال تحصیلی ۱۳۹۴ – ۱۳۹۵ بود. روش: حجم نمونه طبق فرمول کوکران ، ۲۰۰ نفر با بهره گیری از روش نمونه گیری چند مرحله ای انتخاب گردید. جهت جمع آوری داده ها در این پژوهش از دو ابزار اندازه گیری شامل پرسشنامه ی استاندارد سبک های یادگیری کلب(۱۹۹۹) و پرسشنامه اعتیاد به اینترنت یانگ(۱۹۸۸ )استفاده شد. این پژوهش غیر آزمایشی از نوع همبستگی بود. جهت تحلیل داده ها از آمار توصیفی و آمار استنباطی (رگرسیون چند متغییره )استفاده شد. یافته ها: نتایج نشان دادکه سبک همگرا منجر به افزایش اعتیاد به اینترنت دانش آموزان می شود و این تاثیر معنادار است .(p<0/05) ولی سبک واگرا منجر به کاهش اعتیاد به اینترنت دانش آموزان می شود و این کاهش هم معنادار است .(p<0/05) ولی سبک جذب کننده و سبک انطباق یابنده منجر به کاهش اعتیاد دانش آموزان به اینترنت می شود . نتیجه گیری: بنابر این نتیجه می شود که سبک واگرا به عنوان یک عامل بازدارنده منجر به کاهش استفاده از اینترنت می-شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.