نگرشی بر روش های آزمایشگاهی ارزیابی مقاومت شیارشدگی مخلوط های آسفالتی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نگرشی بر روش های آزمایشگاهی ارزیابی مقاومت شیارشدگی مخلوط های آسفالتی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نگرشی بر روش های آزمایشگاهی ارزیابی مقاومت شیارشدگی مخلوط های آسفالتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نگرشی بر روش های آزمایشگاهی ارزیابی مقاومت شیارشدگی مخلوط های آسفالتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نگرشی بر روش های آزمایشگاهی ارزیابی مقاومت شیارشدگی مخلوط های آسفالتی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

آسفالت ماده ای با ترکیبی از رفتارهای مکانیکی است که در برابر حساسیت دمایی، زمانی بارگذاری و عمر عکس العمل نشان می دهد. در دماهای پایین رفتار الاستیک، سفت شدگی و تردشدگی نشان می دهد در حالی که در دماهای بالاتر نرم تر می شود و رفتاری چسبناک (viscose) از خود نشان می دهد. در دماهای میانه رفتاری ویسکوالاستیک دارد که هر دو خصوصیت الاستیک و ویسکوز را دارد. خرابی هایی که در یک سیستم روسازی آسفالتی به وجود می آیند عموما به سه گروه عمده تقسیم بندی می گردند (شیارشدگی، ترک خوردگی خستگی، ترک های دمای پایین). هدف از این مقاله بررسی مکانیزم شیارشدگی مخلوط آسفالتی می باشد. به طور کلی روش های بررسی و پیش بینی مقاومت شیارشدگی مخلوط های آسفالتی به دو روش کلی آزمایشگاهی و مدل های ریاضی پیش بینی تقسیم می شود. پروژه ۱۹-۹ NCHRP تست های مدول دینامیکی (DM)، زمان روانی (FT) و تغییر شکل ماندگار تحت بارهای تکرار شونده (RLPD) را به عنوان نامزدهای اساسی بررسی پتانسیل شیارشدگی معرفی می کند. به علاوه تست اثر جای چرخ هامبورگ (HWTD) برای بررسی پتانسیل شیارشدگی و حساسیت رطوبتی مخلوط های آسفالتی در آزمایشگاه مورد استفاده قرار می گیرد. نتایج حاصل از بررسی ها نشان داد که آزمایش اثرجای چرخ هامبورگ کمترین تغییرات از خود نشان می دهد و همچنین تغییرات نتایج تست های مدول دینامیکی و تغییر شکل ماندگار نسبت به هامبورگ بیشتر می باشد و با افزایش دمای تست این افزایش واریانس بیشتر نمایان می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.