رابطه سبک های تربیتی والدین و عملکرد خانواده با تحول روانی – اجتماعی دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان شهر خرمدره
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه سبک های تربیتی والدین و عملکرد خانواده با تحول روانی – اجتماعی دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان شهر خرمدره دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه سبک های تربیتی والدین و عملکرد خانواده با تحول روانی – اجتماعی دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان شهر خرمدره کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه سبک های تربیتی والدین و عملکرد خانواده با تحول روانی – اجتماعی دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان شهر خرمدره،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه سبک های تربیتی والدین و عملکرد خانواده با تحول روانی – اجتماعی دانش آموزان دختر مقطع دبیرستان شهر خرمدره :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
وابسته و متکی شدن کودک به دیگران یا فردی مستقل و متکی به خود شدن کاملا به شیوه ای که والدین به هنگام برآوردننیازهای کودک در پیش می گیرند، بسنگی دارد.کودکی که بیش از حد به دیگران متکی است، نیاز شدیدی به نوجه، کمک، ستایش وتاثیر دیگران دارد. هدف از این پژوهش بررسی رابطه سبکهای تربیتی والدین و عملکرد خانواده با تحول روانی – اجتماعیدانش آموزان دختر مقطع دبیرستان شهر خرمدره می باشد. روش پژوهش حاضر از نوع همبستگی می باشد جامعه پژوهش درتحقیق حاضر کلیه دانش آموزان دختر مقطع متوسطه شهر خرمدره در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ بود که به تعداد ۶۰۰ نفر بودند. نمونه مورد مطالعه در پژوهش حاضر ۲۳۵ نفر از دانش آموزان براساس جدول مورگان که به روش نمونه گیری خوشهای تصادفی انتخاب شدند. از پرسشنامه های سنجش عملکرد خانواده (FAD)، مقیاس شیوه های فرزند پروری والدین بامریند و از پرسشنامه تحول روانی – اجتماعی هاولی (MPD) برای جمع آوری اطلاعات استفاده گردید. و نیزاز آزمون ضریبهمبستگی پیرسون و رگرسیون چند متغیره برای تجزیه و تحلیل استفاده شد. یافته های نشان داد که یافته های نشان داد بین سبک تربیتی سهل گیرانه با تحول روانی- اجتماعی دانش آموزان دختر رابطه معنی دار وجود ندارد (p> 0/05). بین سبک تربیتی مستبدانه با تحول روانی- اجتماعی دانش آموزان دختر رابطه مثبت معنی دار وجود دارد (P<0/05). بین سبک تربیتی مقتدرانه با تحول روانی- اجتماعی دانش آموزان دختر رابطه منفی معنی دار وجود دارد (P<0/05). بین عملکرد خانواده با تحول روانی- اجتماعی دانش آموزان دختر رابطه مثبت معنی دار وجود دارد (P<0/01). پژوهشگر نتیجه گرفت سبکهای تربیتی مستبدانه و مقتدرانه والدین و عملکرد خانواده ، تحول روانی – اجتماعی دانش آموزان را می تواند پیش بینی کند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.