رابطه بین اهمال کاری دانش آموزان دختر با دشواری های هیجانی تحصیلی توسط نگرش رفتاری والدین


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین اهمال کاری دانش آموزان دختر با دشواری های هیجانی تحصیلی توسط نگرش رفتاری والدین دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین اهمال کاری دانش آموزان دختر با دشواری های هیجانی تحصیلی توسط نگرش رفتاری والدین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین اهمال کاری دانش آموزان دختر با دشواری های هیجانی تحصیلی توسط نگرش رفتاری والدین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین اهمال کاری دانش آموزان دختر با دشواری های هیجانی تحصیلی توسط نگرش رفتاری والدین :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

اهمالکاری را به عنوان تمایل به دوری از انجام یک فعالیت، وعده به انجام دادن آن در زمان دیگر و استفاده از بهانه ها و عذرهایمتفاوت برای توجیه این تاخیر و دوری از سرزنش ناشی از آن تعریف کرده اند.در تعریف اهمالکاری تجربه ذهنی ناراحتی ناشی از این تاخیر را نیز اضافه نموده اند و با در نظرگرفتن این که اهمالکاری در امور تحصیلی و به ویژه آماده شدن برای امتحانات پایان ترم،شیوع بیشتری دارد. از آنجا که هدف اصلی این پژوهش بررسی رابطه بین اهمال کاری تحصیلی و دشواری های هیجانی دانشآموزان دختر دارای والدین بدرفتار و عادی در مدارس دخترانه غیرانتفایی شهرستان ساوه می باشد؛ لذا از نظر اهداف در دستهتحقیقات کاربردی، از لحاظ روش گردآوری داده ها کمی و از نظر ماهیت و نوع مطالعه از نوع همبستگی است. جامعه آماری در اینتحقیق، به تعداد ۳۳۸ نفر است. حجم نمونه نیز ۱۸۱ نفر محاسبه گردید. برای تجزیه و تحلیل داده ها ، در سطح آمار استنباطی از آزمونپیرسون و رگرسیون چند متغیره استفاده شده است . جهت تدوین مبانی نظری و ادبیات تحقیق و اندازه گیری متغیرها، از اطلاعاتکتابخانه ای و روش میدانی و سایر منابع فارسی و لاتین استفاده شده است. و با توجه به نوع روش تحقیق که توصیفی- پیمایشی می باشد، از ابزار پرسشنامه ای و مصاحبه، برای جمع آوری اطلاعات به کار گرفته شده است. با توجه به نتایج به دست آمده نتیجه زیرحاصل می گردد:بین دشواری های هیجانی دانش آموزان دختر دارای والدین بدرفتار و عادی با اهمال کاری تحصیلی رابطه وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.