اثربخشی روش تدریس یورش فکری بر خلاقیت هیجانی و خودنظم دهی فراشناختی دانش آموزان ششم ابتدایی گناباد


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی روش تدریس یورش فکری بر خلاقیت هیجانی و خودنظم دهی فراشناختی دانش آموزان ششم ابتدایی گناباد دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی روش تدریس یورش فکری بر خلاقیت هیجانی و خودنظم دهی فراشناختی دانش آموزان ششم ابتدایی گناباد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی روش تدریس یورش فکری بر خلاقیت هیجانی و خودنظم دهی فراشناختی دانش آموزان ششم ابتدایی گناباد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی روش تدریس یورش فکری بر خلاقیت هیجانی و خودنظم دهی فراشناختی دانش آموزان ششم ابتدایی گناباد :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف اثربخشی روش تدریس یورش فکری بر خلاقیت هیجانی و خودنظم دهی فراشناختی دانش آموزاندختر پایه ششم شهرستان گناباد از طریق روش پژوهش شبه آزمایشی به انجام رسیده است. جامعه آماری کلیه دانش آموزان دختر پایه ششم شهرستان گناباد در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ می باشد. با استفاده از نمونه گیری تصادفی خوشه ای تعداد ۵۰ نفر از دانش آموز از بین آنان انتخاب و در دو گروه آزمایش و کنترل (هرگروه ۲۵ نفر) گمارده شدند. گردآوری دادهها با استفاده از پرسشنامه خلاقیت هیجانی آوریل (۱۹۹۹) و پرسشنامه خود نظم دهی فراشناختی هانگ و انل (۲۰۰۱) صورت گرفته است. در این پژوهش پایایی پرسشنامه خلاقیت هیجانی با استفاده از آلفای کرانباخ ۰/۷۹ و خود نظم دهی فراشناختی ۰/۶۸ به دست آمد. از تحلیل کوواریانس برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شد. نتایج نشان داد که تاثیر روش تدریس یورش فکری بر خلاقیت هیجانی و خود نظم دهی فراشناختی دانش آموزان معنادار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.