اثربخشی آموزش حل مسیله بر افزایش خودپنداره دانش آموزان دختر کلاس ششم مقطع ابتدایی شهر دزفول


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی آموزش حل مسیله بر افزایش خودپنداره دانش آموزان دختر کلاس ششم مقطع ابتدایی شهر دزفول دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی آموزش حل مسیله بر افزایش خودپنداره دانش آموزان دختر کلاس ششم مقطع ابتدایی شهر دزفول  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزش حل مسیله بر افزایش خودپنداره دانش آموزان دختر کلاس ششم مقطع ابتدایی شهر دزفول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی آموزش حل مسیله بر افزایش خودپنداره دانش آموزان دختر کلاس ششم مقطع ابتدایی شهر دزفول :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی آموزش حل مسیله بر افزایش خودپنداره دانش آموزان دختر کلاس ششم مقطعابتدایی شهر دزفول انجام شد. بدین منظور با استفاده از طرح شبه آزمایشی با پیش آزمون – پس آزمون با گروه کنترل ازبین دانش آموزان کلاس ششم و نمونه گیری تصادفی ساده، ۴۰ نفر انتخاب شده و بصورت تصادفی در دو گروه آزمایشی وکنترل گمارده شده اند. هر دو گروه با استفاده از مقیاس خودپنداره (پیرز و هریس، ۱۹۶۱) به عنوان پیش آزمون موردارزیابی قرار گرفتند و گروه آزمایش به مدت شش جلسه آموزش حل مسیله دریافت کردند. سپس از هر دو گروه پس آزمونبه عمل آمد. برای مقایسه پس آزمون هر دو گروه از روش تحلیل کوواریانس استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد که بینمیانگین نمرات پیش آزمون و پس آزمون دو گروه تفاوت معناداری وجود دارد. به عبارتی دیگر آموزش حل مسیله بر افزایشخودپنداره موثر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.