مسیریابی حرکات عامل های غیرکنترلی هوشمند در بازی های رایانه ای با استفاده از مکانیزم های جستجوی درختی مونتکارلو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مسیریابی حرکات عامل های غیرکنترلی هوشمند در بازی های رایانه ای با استفاده از مکانیزم های جستجوی درختی مونتکارلو دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مسیریابی حرکات عامل های غیرکنترلی هوشمند در بازی های رایانه ای با استفاده از مکانیزم های جستجوی درختی مونتکارلو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مسیریابی حرکات عامل های غیرکنترلی هوشمند در بازی های رایانه ای با استفاده از مکانیزم های جستجوی درختی مونتکارلو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مسیریابی حرکات عامل های غیرکنترلی هوشمند در بازی های رایانه ای با استفاده از مکانیزم های جستجوی درختی مونتکارلو :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
مسیریابی یکی از مسایل مهم در بازی های رایانه ای است. استراتژی مناسب و خوب در مسیریابی عامل های غیر کنترلی هوشمند یک تفاوتکلیدی بین بازی های رایانه ای خوب و بازی های رایانه ای که موفقیت کمتری را کسب کرده اند، می باشد. یافتن کوتاه ترین مسیر برایعامل های هوشمند در محیط بازی رایانه ای یک مسیله ی کاملا شناخته شده است که راه حل های بسیاری برای این مسیله وجود دارد.هنگامیکه تعداد زیادی عامل های هوشمند بخواهند از نقطه ی شروع مسیر به سمت نقطه مقصد حرکت بکنند این مشکل پیچیده تر می شود.در این پژوهش با اتکا بر مکانیزم های جستجوی درختی مونتکارلو چندین مسیر معین کوتاه به جای یک مسیر کوتاه به منظور کاهش زمانانتظار در صفه ای مسیریابی معرفی می گردد و درنتیجه زمان کل عبور عامل های غیر کنترلی هوشمند برای عبور از نقشه ی زمین بازیرایانه ای کاهش پیدا می کند. هدف اصلی در این مقاله کاهش زمان کل عبور عامل های غیر کنترلی هوشمند جهت حرکت و عبور ازمسیرهای مشخص شده می باشد. نتایج شبیه سازی نشان می دهد که الگوریتم جستجوی درختی مونتکارلو نه تنها مدت زمان عبور عامل هایغیر کنترلی هوشمند از مسیرهای معین را کاهش می دهد بلکه می تواند تعداد برخوردها و تلاقی های بین عامل های هوشمند در طول مسیرهارا نیز کاهش دهد که این امر باعث کاهش یافتن استفاده ی بازی رایانه ای از پردازنده ی سیستم رایانه ای می گردد که نکته ی مهم دیگری دربازی های رایانه ای محسوب می شود. استفاده از جستجوی درختی مونتکارلو فرصتی مناسب را در اختیار طراحان و توسعه دهندگانبازی های رایانه ای قرار می دهد تا بتوانند استراتژی های خوب و کارآمدی را در مسیریابی عامل های غیر کنترلی هوشمند برنامه ریزی وپیاده سازی نمایند. جستجوی درختی مونتکارلو به وسیله ی موتور بازی سازی Unity5.3 بر روی نمونه نقش های از محیط بازی رایانه ایDragon Age: Origins پیاده سازی و مورد ارزیابی قرارگرفته است. بر اساس نتایج به دست آمده از شبیه سازی روش پیشنهادی و مقایسهبا نتایج حاصل از الگوریتم های مرتبط دیگر در زمینه ی مسیریابی عامل های هوشمند، زمان کل عبور عامل های غیر کنترلی هوشمند با توجهبه تعداد متغیر عامل ها از ۱۵۰ عامل تا ۱۲۰۰ عامل به میزان ۲.۶ ثانیه الی ۰.۸ ثانیه نسبت به الگوریتم حداکثر جریان و بافاصله ی ۳.۶ ثانیه وبالاتر نسبت به سایر الگوریتم ها، کاهش پیدا کرد. همچنین تعداد تلاقی ها نیز به میزان ۱۴۹۰ برخورد در بین ۱۵۰ عامل هوشمند تا ۵۱۷۲۵برخورد در بین ۱۲۰۰ عامل هوشمند نسبت به الگوریتم حداکثر جریان و بافاصله ی ۶۱۱۰ برخورد و بالاتر نسبت به الگوریتم *A، کاهشپیدا نمود تا کارآمد بودن روش پیشنهادی را نسبت به سایر الگوریتم های موردمطالعه و بررسی در این پژوهش، اثبات نماید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.