تحلیل مدلسازی معادلات ساختاری جهت بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل مدلسازی معادلات ساختاری جهت بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل مدلسازی معادلات ساختاری جهت بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل مدلسازی معادلات ساختاری جهت بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل مدلسازی معادلات ساختاری جهت بررسی عوامل موثر بر قصد استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

دگرگونی های جهان به واسطه فناوری اطلاعات تحول ژرف و عظیمی در فرایند انتقال اطلاعات ایجاد نموده است.گسترش تجارت الکترونیکی این امکان را برای مشتریان به وجود آورده است که در هر ساعت شبانه روز بتوانند تمامیامور بانکی خود را به راحتی و از داخل منزل انجام دهند. در ایران هم بانکداری اینترنتی توسط بانکها ایجاد گردیدهاست، اما استقبال مشتریان از این خدمات فراگیر نشده است. جمله مهمترین دلایل این امر میتوان به عدم توجه به عواملموثر در پذیرش تکنولوژی های جدید اشاره نمود. پژوهش حاضر در پی شناسایی عوامل تاثیر گذار بر قصد استفاده ازخدمات بانکداری اینترنتی با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری میباشد. نمونه آماری تحقیق حاضر مردم شهر تهراناست که از تجربه بانکداری اینترنتی برخوردار بوده اند. پس از شناسایی عوامل دخیل در پذیرش بانکداری اینترنتی اقدام بهجمع آوری نظرات افراد گردید. جهت تجزیه و تحلیل داده ها تحلیل عاملی تاییدی و مدلسازی معادلات ساختاری در نرمافزار لیزرل مورد استفاده قرار گرفت. از میان فرضیات تنها تاثیر حمایت دولتی بر کنترل رفتاری ادارکی مورد تایید واقعنگردید. بر اساس نتایج تحقیق پیشنهاد می شود با توجه به فراگیر بودن تلویزیون و اثربخشی تبلیغات در این رسانه، بانکباید تبلیغات آگاهی دهنده جهت شناخت مردم از نحوه کارکرد این سیستم طراحی نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.