بررسی نقش اعتماد مشتری در میزان فروش اینترنتی (مطالعه ی موردی شرکت دیجی کالا)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش اعتماد مشتری در میزان فروش اینترنتی (مطالعه ی موردی شرکت دیجی کالا) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش اعتماد مشتری در میزان فروش اینترنتی (مطالعه ی موردی شرکت دیجی کالا)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش اعتماد مشتری در میزان فروش اینترنتی (مطالعه ی موردی شرکت دیجی کالا)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش اعتماد مشتری در میزان فروش اینترنتی (مطالعه ی موردی شرکت دیجی کالا) :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف از این تحقیق بررسی نقش اعتماد در میزان فروش الکترونیکی فروشگاه های دیجی کالا است. این تحقیق از نوع پیمایشی بوده و عملکرد فروشگاه،امنیت، آگاهی مشتری و بستر قانونی به عنوان متغیرهای مستقل و همچنین افزایش فروش الکترونیکی به عنوان متغیر وابسته در نظر گرفته شده است.تعداد ۵۰ نفر از خریداران فروشگاه دیجی کالا به عنوان نمونه انتخاب شدند. تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده از پرسشنامه با روش رگرسیونچندگانه نشان داد که ارتباط معناداری بین اعتماد و میزان فروش الکترونیکی وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.