بررسی رابطه بین مسیولیت اجتماعی و ارتقاء برند شرکت همراه اول غرب استان مازندران


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
15 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین مسیولیت اجتماعی و ارتقاء برند شرکت همراه اول غرب استان مازندران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین مسیولیت اجتماعی و ارتقاء برند شرکت همراه اول غرب استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین مسیولیت اجتماعی و ارتقاء برند شرکت همراه اول غرب استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین مسیولیت اجتماعی و ارتقاء برند شرکت همراه اول غرب استان مازندران :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

؛ ارتباط مسیولیت پذیری اجتماعی و پایداری برند با انگشت نهادن بر مسیولیت پذیری اجتماعی ، از نقش آن برپایداری برند می توان سخن گفت. حفظ برند اهمیت بسیاری دارد. تحقیق حاضر از نظر هدف، کاربردی و از نظر نحوه یگردآوری داد ها، یک تحقیق توصیفی پیمایشی از نوع همبستگی می باشد و بدنبال شناسایی وتبیین رابطه مسیولیتاجتماعی از طریق ارتقا برند شرکتی که از یک هدف اصلی و دو فرضی تشکیل شده است و از ابزار پرسشنامه استاندارداستفاد گردید و همچنین از آزمون همبستگی پیرسون و رگرسیون برای فرضیه تحقیق استفاده شده است ضمنا نتایجحاصل نشان داد که بین مسیولیت اجتماعی باارتقاء برند شرکتی، در شرکت همراه اول رابطه وجود دارد. مسیولیتاجتماعی شرکت بر روی ارتقاء برند تاثیر مثبت دارد که البته برای تاثیرگذاری مسیولیت اجتماعی شرکت بر رویعملکرد برند وجود متغیرهای واسطه شهرت شرکت، ارتقاء برند، لازم است که خود موجب بهره وری شرکت می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.