نقش فضای بازی موجود در پارک های محله ای در ارتقا خلاقیت کودکان نمونه موردی: شهر سقز


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش فضای بازی موجود در پارک های محله ای در ارتقا خلاقیت کودکان نمونه موردی: شهر سقز دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش فضای بازی موجود در پارک های محله ای در ارتقا خلاقیت کودکان نمونه موردی: شهر سقز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش فضای بازی موجود در پارک های محله ای در ارتقا خلاقیت کودکان نمونه موردی: شهر سقز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش فضای بازی موجود در پارک های محله ای در ارتقا خلاقیت کودکان نمونه موردی: شهر سقز :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

آغاز پرورش بسیاری از توانایی های انسان در دوران کودکی است، آغاز پرورش قدرت تخیل و خلاقیت نیز در دوره کودکی شکل می گیرد. از نظر فروید منبع خلاقیت را باید در تجربیات دوره کودکی فرد.) یافت )شریعتمداری، ۴:۳۱:۰۴۴ بنابراین پرورش و رشد خلاقیت کودک، باید در مراحل اولیه رشد او مورد توجه قرار گیرد. در سال های اخیر مسایل زیادی که در خلاقیت کودک تاثیر داشته اند مورد توجه قرار گرفته ، اما تاثیرمحیط و فضاهای باز از اهمیت کمتری برخوردار بوده است. بهتر است بدانیم کودک به واسطه روحیات حساس و کنجکاوانه خویش نیازمند قرارگیری در محیطیاست که ابتدا آنجا را دوست بدارد، درواقع از بودن در آن فضا لذت ببرد و احساس شادمانی کند و در ضمن بتواند به خواسته هایش جامه عمل بپوشاند، لذا لازم است به طراحی فضایی غیر از فضاهای موجودو یا بازسازی فضاهای موجود بیاتدیشیم که علاوه بر تفربح و محیط بازی کودکان در خارج ازخانه به پرورش خلاقیت آن ها توجه داشته باشیم.طراحی فضای ویژه کودک از آن جهت اهمیت دارد که در سنین۴تا۷ سال تخیل جنبه عملی پیدا می کند )ریاحی، ۰۴۱:۰۷۳تحقیق در ارتباط میان بازی و شوخی و انگیزش خلاقیت در کودکان پیش دبستانی نشان می دهد انگیزش خلاقیت در آن ها با میزان بازی آنان رابطه مستقیم دارد، زیرا تحرک در سن پیش از دبستان اولین، راه فعالیت، بیان، یادگیری و پیشرفت است )بالک، ۱۹۷۷و۳۶۰-۳۵۵ و ترولس امات سوکا و زاج بولا ۲۰۰۳و۵۴۳-۵۳۵

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.