بررسی تاثیر کاربرد دانش بازاریابی بر نوآوری سازمانی در شرکت شاتل مازندران


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر کاربرد دانش بازاریابی بر نوآوری سازمانی در شرکت شاتل مازندران دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر کاربرد دانش بازاریابی بر نوآوری سازمانی در شرکت شاتل مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر کاربرد دانش بازاریابی بر نوآوری سازمانی در شرکت شاتل مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر کاربرد دانش بازاریابی بر نوآوری سازمانی در شرکت شاتل مازندران :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

در عصر حاضر تلاش های بسیاری که در زمینه ساختاردهی و مهندسی مجدد فرآیندها و همچنین کاهش هزینه ها به منظور کسب سودآوری، توسط شرکت ها انجام گرفته است، اینک نوبت آن است که بسیاری از آنها به تجدید سبد محصولات و خدمات خود از طریق ایجاد نوآوری بپردازند .امروزه سازما ن هایی موفق هستند و می توانند در دنیای پر رقابت ادامه حیات بدهند که دایما افکار و اندیشه های جدید را در سازمان کاربردی سازند خیمنز و همکاران، ۲۰۰۸؛ اوجلاسو، ۲۰۰۸؛ اورت و ون در وین، ۲۰۰۸. در این مقاله محقق در پی بررسی تاثیر کاربرد دانش بازاریابی بر نوآوری سازمانی در شرکت شاتل می باشد. بدین منظور نمونه ای با حجم ۱۶۸ نفر به صورت تصادفی ساده از بین کارکنان شرکت شاتل انتخاب شد و پرسشنامه تحقیق بین آنان پخش گردید پس از تحلیل با استفاده از معادلات ساختاری تاثیر کاربرد دانش بازاریابی بر نوآوری سازمانی در شرکت شاتل مورد تایید قرار گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.