اخلاق علم و آتوریته در نظام آموزشی( بررسی موردی علامه طباطبایی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
اخلاق علم و آتوریته در نظام آموزشی( بررسی موردی علامه طباطبایی) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد اخلاق علم و آتوریته در نظام آموزشی( بررسی موردی علامه طباطبایی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اخلاق علم و آتوریته در نظام آموزشی( بررسی موردی علامه طباطبایی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن اخلاق علم و آتوریته در نظام آموزشی( بررسی موردی علامه طباطبایی) :
تعداد صفحات :۱۴
چکیده مقاله:
امروزه اندیشمندان حوزه اخلاق معتقدند همه ابعاد زندگی انسان من جمله ب۹عد علمی او ملزم به پیروی از اصول اخلاقی خاصی است. علم به عنوان نهادی اجتماعی که با سایر نهادها در پیوند است و از همه مهمتر به بشر توان فناورانه برا یتغییر طبیعت داده ، چالشهای زیادی را در زندگی فرد ی و اجتماع ی انسان معاصر ا یجاد کرده است. در ی ک کلام، رویکردهای تاریخی و جامعه شناسانه به علم هر دو در این نکته مشترک اند که علم فارغ از ارزشها و هنجارها ن یست و چنان نیست که بر مبنای روشی عینی سره را از ناسره مجزا کند. این خود می تواند آغازگر بحثی پیرامون اهمیت اخلاق و ارزشهای اخلاقی در علم باشد. در این مقاله سعی شده پس از بیان تفاوت دو واژه اخلاق علمی و اخلاق علم به یک ی از زیر مجموعه های این مبحث یعنی آتوریته در آموزش پرداخته شود. سوالی که سعی داریم در این مقاله به آن پاسخ دهیماین است که آیا معلمان یا اساتید حق دارند از آتوریته در آموزش و پرورش استفاده کنند و آزاد ی شاگردان را محدود کنند علامه طباطبایی با جامعیت در علم وعمل و اخلاق که تمام وجود ایشان را در بر گرفته بود و به عنوان استاد یکامل، در تعلیم وتربیت شاگردان نه تنها صرفا از اتوریته سنتی، کاریزماتیک و یا آتورتیه قانون ی عقلان ی استفاده نکرده است، بلکه با برخورداری از نوع دیگری از آتوریته بر روح و جان شاگردان تاثیر گذاشته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.