فرصت های نوآوری برای رستوران ها: نگرش پست مدرن به غذا


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فرصت های نوآوری برای رستوران ها: نگرش پست مدرن به غذا دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فرصت های نوآوری برای رستوران ها: نگرش پست مدرن به غذا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فرصت های نوآوری برای رستوران ها: نگرش پست مدرن به غذا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فرصت های نوآوری برای رستوران ها: نگرش پست مدرن به غذا :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

صنعت گردشگری امروزه در ردیف صنعت های پر درآمد، پاک و کم هزینه دنیا قرار دارد و از هر ۱۵ نفر شاغل در سطح دنیا یک نفر در این بخش فعال می باشند. برای جذب گردشگران ضروری است رستوران ها و سازمان های ارایه دهنده خدمات غذایی خدمات متنوعی بر مبنای نگرش پست مدرن دنیای امروز ارایه کنند. مدیریت این مجموعه اهمیت فراوانی دارد. برخلاف دوران مدرن، رفتار مشتریان را دیگر نمی توان به صورت دقیق با دقت بر متغیرهای سنتی مانند طبقات اجتماعی، درآمد و آمار جمعیتی پیش بینی کرده و یا توضیح داد. در پسامدرنیته، جدایی مکانی محصولات و خدمات و حتی وابستگی چندجانبه به یکدیگر به پیچیدگی ها و ابهامات مربوط به کسب و کار و مدیریت می افزاید. در عصر پست مدرن و در آن زمان که سطح امنیت اجتماعی و شخصی است به میزان زیادی کاهش یافته است و به سبب فروپاشی ساختارهای ایجاد معنا، انسان مجبور است برای جستجوی منابع جدیدی از هویت برای افزایش سطح امنیت در جهان ناپایدار معاصر تلاش کند. مواد غذایی به یک فاکتور مهم در جستجو برای هویت تبدیل شده اند. ماده غذایی یکی از نیازهای اساسی ما است، بنابراین تعجب آور نیست که آن را نیز یکی از گسترده ترین نشانه های هویت بدانیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.