غذا در ایران: ضرورت نگرش پست مدرن در توسعه گردشگری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
غذا در ایران: ضرورت نگرش پست مدرن در توسعه گردشگری دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد غذا در ایران: ضرورت نگرش پست مدرن در توسعه گردشگری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی غذا در ایران: ضرورت نگرش پست مدرن در توسعه گردشگری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن غذا در ایران: ضرورت نگرش پست مدرن در توسعه گردشگری :
تعداد صفحات :۶
چکیده مقاله:
ایرانی ها از زمان های دور به فرهنگ غذاها و هنر آشپزی به عنوان یک بخش مهم از زندگی روزانه خود افتخار می کنند و همواره غذاهای خود را به شکل قابل ملاحظه ای خوشمزه و مطلوب می دانند. غذا یک ساخت اجتماعی براساس ارزش است و مشخص کردن اینکه مواد غذایی خوب چه چیزهایی هستند، یک موضوع مبهم است. اصالت غذایی می تواند به عنوان یک دستگاه اندازه گیری مفید برای قضاوت در مورد کیفیت مواد غذایی در نظر گرفته شود. ظروف غذا در ایران به مقدار کمی از تغییرات و جنبش های نوآورانه در طول زمان تحت تاثیر قرار گرفته اند. علاوه بر این، با توجه به تحقیقات انجام شده، مشخص شده است که صنایع غذایی ایران از طریق یک دوره طولانی از رکود و عدم پیشرفت منجر به حداقل رساندن انتخاب مصرف کننده برای غذای بیرون مناسب بوده است. پخت و پز معاصر و هنر آشپزی ایران از تعداد بسیار محدودی از انتخاب ها برای مصرف کنندگان غذا رنج می برد. بسیاری از ارایه دهندگان خدمات غذایی و رستوران های ایران در تهران به یک منوی بسیار مشابه و محدود به برخی از کباب ها، نوعی از برنج در ترکیب با مواد دیگر، خورش و غذاهای سنتی ایران و دسرهای عادی که بسیار تکراری و خسته کننده هستند، اکتفا کرده اند. بررسی فرصت ها برای کسانی که به دنبال رسیدن به نوآوری ارزش، نوآوری قیمت و نوآوری محصول از طریق تجدید حیات دستورالعمل های سنتی ایرانی فراموش شده و منوها هستند، ضروری است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.