بررسی نقش رسانه های دیجیتالی مجازی خیابانی بر میزان رفتار شهروندی دانشجویان ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در سال تحصیلی ۱۳۹۴


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش رسانه های دیجیتالی مجازی خیابانی بر میزان رفتار شهروندی دانشجویان ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در سال تحصیلی ۱۳۹۴ دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش رسانه های دیجیتالی مجازی خیابانی بر میزان رفتار شهروندی دانشجویان ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در سال تحصیلی ۱۳۹۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش رسانه های دیجیتالی مجازی خیابانی بر میزان رفتار شهروندی دانشجویان ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در سال تحصیلی ۱۳۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش رسانه های دیجیتالی مجازی خیابانی بر میزان رفتار شهروندی دانشجویان ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در سال تحصیلی ۱۳۹۴ :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی نقش رسانه های دیجیتالی مجازی خیابانی بر میزان رفتار شهروندی دانشجویان ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در سال تحصیلی ۱۳۹۴ مطرح شده است تا به این سوال پاسخ داده شود که تا چه میزان رسانه های دیجیتالی مجازی خیابانی بر مولفه های شهروندی(قانون مدار،دانایی محوری،وطن دوستی،مشارکتی،مسیولیت پذیری،انتقاد گری)مورد نظر موثر هستندروش پژوهش توصیفی پیمایشی و همچنین پس رویدادی ونمونه پژوهشی شامل ۱۲۰نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد است که با روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شده اند در این پژوهش از پرسشنامه محقق ساخته با مقیاس لیکرت استفاده شده است که روایی آن توسط متخصصان این رشته تاییدگردید. وپایایی آن از طریق فرمول آلفای کرونباخ ۰/۸۸ می باشد که می توان گفت پرسشنامه از ضریب اعتبار بالایی بر خوردار می باشد پس از گرد آوری داده های به دست آمده با استفاده از روش آمار توصیفی(فراوانی،درصد فراوانی،میانگین،مد)و در آمار استنباطی از روش خی دو یا کای اسکورو که جهت تجزیه وتحلیل داده ها از نرم افزار Excelو SPSSاستفاده شده است و نتایج پژوهش به دست آمده نشان دهنده موثر بودن نقش هر سه رسانه دیجیتالی مجازی خیابانی بر رفتار شهروندی ومولفه های آن می باشد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.