بررسی رابطه به کارگیری مهارت های ارتباطی با انسجام گروهی و بهره گیری از رویکرد یادگیری مشارکتی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بجنورد در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه به کارگیری مهارت های ارتباطی با انسجام گروهی و بهره گیری از رویکرد یادگیری مشارکتی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بجنورد در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه به کارگیری مهارت های ارتباطی با انسجام گروهی و بهره گیری از رویکرد یادگیری مشارکتی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بجنورد در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه به کارگیری مهارت های ارتباطی با انسجام گروهی و بهره گیری از رویکرد یادگیری مشارکتی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بجنورد در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه به کارگیری مهارت های ارتباطی با انسجام گروهی و بهره گیری از رویکرد یادگیری مشارکتی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بجنورد در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه به کارگیری مهارت های ارتباطی با انسجام گروهی و بهره گیری از رویکرد یادگیری مشارکتی در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بجنورد در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ انجام شده است. روش این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ نوع تحقیق، توصیفی – پیمایشی است و به لحاظ تبیین رابطه یک تحقیق پیمایشی از نوع همبستگی محسوب می باشد که از پرسشنامه استفاده شد. جامعه آماری جامعه آماری این تحقیق را کلیه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان که ۹۳۸ نفر را تشکیل می دهد می باشتد. روش نمونه گیری مورد استفاده در این پژوهش تصادفی طبقه ای می باشد برای تبیین تعداد نمونه این تحقیق از روش کوکران استفاده شده است که طبق فرمول، حجم نمونه آماری ۲۳۴ نفر بوده است. ابزار مورد استفاده در این پژوهش از پرسشنامه انسجام گروهی سی بلد و کلی، پرسشنامه یادگیری مشارکتی مقیمی و رمضان و پرسشنامه مهارت های ارتباطی جرابک مورد استفاده قرار گرفته است که جهت بررسی روایی آنها از روایی محتوایی و برای بررسی پایایی آنها با استفاده از روش آلفای کرونباخ برای پرسشنامه انسجام گروهی ۰/۸۲، برای پرسشنامه یادگیری مشارکتی ۰/۸۴ و برای پرسشنامه مهارت های ارتباطی ۰/۷۶ محاسبه شد. برای تحلیل و تفسیر داده ها در بخش آمار توصیفی از جداول فراوانی و درصدها، میانگین ها و انحراف معیارها بهره گرفته شد و در آمار استنباطی برای نشان دادن رابطه بین متغیرها و همچنین آزمون فرضیات نیز با استفاده از نرم افزار spss از ضریب همبستگی پیرسون استفاده شد. نتایج نشان داد که کلیه مولفه های انسجام گروهی با مهارت های ارتباطی رابطه معنی داری دارد همچنین کلیه مولفه های یادگیری مشارکتی نیز با مهارت های ارتباطی رابطه معنی داری دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.