ارتباطات نوین بازاریابی : شبکه های اجتماعی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباطات نوین بازاریابی : شبکه های اجتماعی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباطات نوین بازاریابی : شبکه های اجتماعی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباطات نوین بازاریابی : شبکه های اجتماعی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباطات نوین بازاریابی : شبکه های اجتماعی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

در حال حاضر کانال های بازاریابی مختلفی وجود دارد که از میان اینترنت جایگاه خاصی یافته و بیشترین انتظارات در زمینه اثرگذاری و پذیرش اینترنت توسط مشتریان، شکل گرفته است. ارتباطات بازاریابی نقش فوق العاده مهمی را در تعامل بین شرکت یا سازمان با مصرف کنندگان یا دریافت کنندگان خدمات یا محصولات دارا می باشد. با حضور اینترنت، ارتباطات بازاریابی آنلاین در حال حرکت و تعامل بین مصرف کنندگان و دریافت کنندگان است که برای توده های وسیعی از مردم بجای بازاریابی مستقیم قابل ارایه است. شبکه های اجتماعی اجازه می دهند که اطلاعات صحیح یا نادرست را به آسانی و با سرعت بسیار زیادی منتشر کنند که برخی از این اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات شرکت ها در این کانال های ارتباطی آنلاین است که بوسیله چنین شبکه های اجتماعی فعال هستند. از دیدگاه بازاریابی، ما در مرحله ی مقدماتی در درک این موضوع هستیم. این مقاله بدنبال بیان اهمیت زیرساخت هایی است که این کانال های ارتباطی بدان منظور در حال ظهور و شکوفایی هستند. عناصر این زیرساخت، تکنولوژیکی/هسته ای، تجاری/رقابتی، سیاسی/نظارتی و اجتماعی هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.