بازاریابی سبزو تاثیر آن بر رفتار خرید مصرف کننده


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بازاریابی سبزو تاثیر آن بر رفتار خرید مصرف کننده دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بازاریابی سبزو تاثیر آن بر رفتار خرید مصرف کننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی سبزو تاثیر آن بر رفتار خرید مصرف کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بازاریابی سبزو تاثیر آن بر رفتار خرید مصرف کننده :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش بررسی تاثیرات بازاریابی سبز بر رفتار خرید مصرف کننده می باشد. روش تحقیق آن به صورت کمی- توصیفی بوده، جامعه آماری این پژوهش، خریداران شهر تهران میباشند که ۳۸۵ نفر از انها به روش نمونه گیری در دسترس انتخاب شدند. داده های جمع آوری شده از اجرای پرسشنامه استاندارد سوکی (۲۰۱۳) با استفاده از روشهای آمار توصیفی مانند جداول توزیع فراوانی، فراوانی،…و آمار استنیاطی شامل آزمون رگرسیون خطی و ضریب همبستگی پیرسون از طریق نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرارگرفت. نتایج بدست آمده نشان داد که از نظر خریداران کالاهای مختلف، در سطح شهر تهران با افزایش بازاریابی سبز رفتارخریداران جهت خرید کالا بهبود می یابد. افزایش محصولات سبز موجب بهبود رفتار مصرف کنندگان می شود. با افزایش آگاهی های زیست محیطی رفتار مصرف کنندگان بهبود می یابد، همچنین افزایش قیمتهای سبز و افزایش تبلیغات سبز نیز رفتارخریداران جهت خرید کالا را بهبود می بخشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.