شناخت عوامل تاثیرگذار در فرایند آموزش رشته گریم(مطالعه موردی: دانشگاه علمی کاربردی و آموزشگاههای آزاد سازمان فنی و حرفه ای)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناخت عوامل تاثیرگذار در فرایند آموزش رشته گریم(مطالعه موردی: دانشگاه علمی کاربردی و آموزشگاههای آزاد سازمان فنی و حرفه ای) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناخت عوامل تاثیرگذار در فرایند آموزش رشته گریم(مطالعه موردی: دانشگاه علمی کاربردی و آموزشگاههای آزاد سازمان فنی و حرفه ای)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناخت عوامل تاثیرگذار در فرایند آموزش رشته گریم(مطالعه موردی: دانشگاه علمی کاربردی و آموزشگاههای آزاد سازمان فنی و حرفه ای)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناخت عوامل تاثیرگذار در فرایند آموزش رشته گریم(مطالعه موردی: دانشگاه علمی کاربردی و آموزشگاههای آزاد سازمان فنی و حرفه ای) :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هنر گریم که در حیطه هنرهای نمایشی و صنعت سینما در دهه اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته، به تازگی به عنوان رشته ای دانشگاهی مطرح شده است. دانشگاه جامع علمی کاربردی و سازمان فنی و حرفه ای از پیشگامان ارایه این گرایش هنری در آموزش – عالی ایران هستند. قسمت بزرگی از کیفیت برقراری ارتباط مخاطب با بازیگر مربوط به چهرهپردازی و مقبولیت آن از دید مخاطب است. توانمندی چهرهپرداز در حصول به ویژگیهای لازم در چهره شخصیت مورد نظر بسیار مهم است. این توانمندی ناشی ازآموزشهای علمی و تجربههای عملی چهرهپرداز است. لذا شناخت عوامل تاثیرگذار در فرآیند آموزش این گرایش بسیار حایز اهمیت است.هدف از انجام این پژوهش، بررسی و مقایسه فرآیند آموزش دانشجویان و هنرجویان رشته هنر، گرایش گریم در دانشگاه علمی کاربردی و آموزشگاههای آزاد سازمان فنی و حرفه ای به جهت شناخت عوامل موثر بر آن است. لذا فرآیند آموزش گریم در این دو سازمان آموزشی تشریح و ویژگیهای آن مورد بازشناسی قرار گرفت. روش تحقیق در این پژوهش، روش مطالعه توصیفی مقایسهای – بوده و گردآوری اطلاعات به شیوه کتابخانهای و میدانی (پرسشنامه و مصاحبه) صورت گرفته است. نتایج حاصل از این تحقیق نشانداد که عواملی همچون سابقه کار تخصصی، سطح تحصیلات و دانش اساتید، عدم تعامل اساتید با یکدیگر (فرهنگ کار)، حقوق و مزایای اساتید، ابزارهای آموزشی (منابع، مواد و تجهیزات) و سطح دانش مرتبط دانشجویان از عوامل تاثیرگذار بر فرآیند آموزش دانشجویان این رشته در دانشگاه جامع علمی کاربردی و آموزشگاههای آزاد سازمان فنی و حرفه ای است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.