بررسی نقش سبک بدبینانه در پیش بینی اضطراب امتحان و رضایت از زندگی دانش آموزان دوره راهنمایی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش سبک بدبینانه در پیش بینی اضطراب امتحان و رضایت از زندگی دانش آموزان دوره راهنمایی دارای ۱۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش سبک بدبینانه در پیش بینی اضطراب امتحان و رضایت از زندگی دانش آموزان دوره راهنمایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز بررسی نقش سبک بدبینانه در پیش بینی اضطراب امتحان و رضایت از زندگی دانش آموزان دوره راهنمایی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش سبک بدبینانه در پیش بینی اضطراب امتحان و رضایت از زندگی دانش آموزان دوره راهنمایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش سبک بدبینانه در پیش بینی اضطراب امتحان و رضایت از زندگی دانش آموزان دوره راهنمایی :

فایل و فایل کارشناسی ارشد

(رشته روان شناسی عمومی)

بررسی نقش سبک بدبینانه در پیش بینی اضطراب امتحان و رضایت از زندگی دانش آموزان دوره راهنمایی

*ضمیمه فایل پاورپوینت بررسی نقش سبک بدبینانه در پیش بینی اضطراب امتحان و رضایت از زندگی دانش آموزان دوره راهنمایی

چکیده:

:هدف این مطالعه بررسی نقش سبک بدبینانه در پیش بینی اضطراب امتحان و رضایت از زندگی دانش آموزان دوره راهنمایی اردبیل می باشد.فایل حاضر توصیفی همبستگی می باشد. جامعه آماری فایل حاضر را کلیه دانش آموزان دختر دوره راهنمایی شهر اردبیل در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ تشکیل می دهند که تعداد آنها برابر ۲۰۰۰ نفر می باشد و نمونه آماری نیز شامل ۳۸۰ دانش آموز می باشد که به روش تصادفی ساده انتخاب شدند و پرسشنامه های اضطراب امتحان اسپیل‌برگر(۱۹۸۰)، مقیاس چندبعدی رضایت از زندگی دانش آموزان (MSLSS) و پرسشنامه سبک اسناد سیلگمن را تکمیل نمودند. برای تحلیل فرضیات از ضرایب همبستگی پیرسون و رگرسیون چند متغیره استفاده شده است.نتایج فایل نشان داد که بین سبک بدبینانه با اضطراب امتحان دانش آموزان رابطه مثبت معناداری وجود دارد. همچنین ضریب همبستگی بین دو متغیر نیز برابر ۲۷/۰ است.همچنین نتایج نشان داد که بین سبک بدبینانه با نگرانی و هیجان پذیری رابطه مثبت معنی داری وجود دارد. ضریب همبستگی بین سبک بدبینانه با نگرانی برابر ۳۱/۰ و سبک بدبینانه با هیجان پذیری برابر ۲۴/۰ است.همچنین بین سبک بدبینانه با رضایت از زندگی دانش آموزان رابطه منفی معناداری وجود دارد. همچنین ضریب همبستگی بین دو متغیر نیز برابر ۱۵/۰ است.همچنین نتایج نشان داد که بین سبک بدبینانه با رضایت از خانواده، دوستان و رضایت از خود رابطه منفی معنی داری وجود دارد و ضریب همبستگی بین سبک بدبینانه با رضایت از خانواده برابر ۲۴/۰،سبک بدبینانه با رضایت از دوستان برابر ۲۳/۰ و سبک بدبینانه با رضایت از خود برابر ۱۲/۰ است.با توجه به نتایج بدست آمده از فایل در کل می توان گفت که سبک بدبینانه با اضطراب امتحان و رضایت از زندگی دانش آموزان رابطه مثبت معناداری وجود دارد و سبک بدبینانه اضطراب امتحان و رضایت از زندگی دانش آموزان را پیش بینی می کند.

واژه های کلیدی: سبک بدبینانه، اضطراب امتحان، رضایت از زندگی، دانش آموزان

بررسی نقش سبک بدبینانه در پیش بینی اضطراب امتحان و رضایت از زندگی دانش آموزان دوره راهنمایی
فهرست مطالب

صفحه

عناوین

و

چکیده

فصل اول: کلیات فایل

۲

۱-۱- مقدمه

۳

۱-۲- بیان مساله

۶

۱-۳- اهمیت و ضرورت فایل

۷

۱-۴- اهداف فایل

۸

۱-۵- فرضیه ها

۸

۱-۶- سوالات فایل

۸

۱-۶- تعریف متغیرها

فصل دوم: ادبیات و پیشینه فایل

۱۱

۲-۱- مقدمه

۱۱

۲-۲- رضایت از زندگی

۲۶

۲-۳- اضطراب

۴۱

۲-۴- بدبینی

۵۳

۲-۵- پیشینه تجربی فایل

۵۳

۲-۵-۱- پیشینه داخلی

۵۵

۲-۵-۲- پیشینه خارجی

فصل سوم: روش شناسی

۶۰

۳-۱- روش فایل

۶۰

۳-۲- جامعه آماری

۶۰

۳-۳- نمونه آماری و روش نمونه گیری

۶۰

۳-۴- روش گردآوری اطلاعات

۶۱

۳-۵- ابزار گردآوری اطلاعات

۶۳

۳-۸- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات

فصل چهارم: یافته های فایل

۶۵

۴-۱- ویژگی های جمعیت شناختی

۶۶

۴-۲- آمار توصیفی

۶۸

۴-۳- آمار استنباطی

۷۲

۴-۴- یافته های جانبی

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

۷۵

۵-۱- نتیجه گیری

۷۹

۵-۲- محدودیت های فایل

۷۹

۵-۳- پیشنهادات

۸۱

بررسی نقش سبک بدبینانه در پیش بینی اضطراب امتحان و رضایت از زندگی دانش آموزان دوره راهنمایی
فهرست منابع

۹۲

ضمائم

Abstract

The purpose of this study was analysis the pessimistic style role in predict test aبررسی نقش سبک بدبینانه در پیش بینی اضطراب امتحان و رضایت از زندگی دانش آموزان دوره راهنماییiety and life satisfactory in middle school and high school student.present study isdescriptive correlation.The research population is consist ofall middle school students of ARDEBIL city at 2012-2013 academic year.That the whole number is equal to 2,000 and the sample included 380 students who were selected randomly,Spielberger”stest aبررسی نقش سبک بدبینانه در پیش بینی اضطراب امتحان و رضایت از زندگی دانش آموزان دوره راهنماییiety questionnaire,satisfactionmultidimensional measure of life of students (MSLSS)andattribution style questionnaire of Sylgmn was completed. For analyzing assumptions Pearson correlation coefficients andmultivariate regression analysis were used. The results showed a significant positive relationship between students” pessimistic style andstudents”test aبررسی نقش سبک بدبینانه در پیش بینی اضطراب امتحان و رضایت از زندگی دانش آموزان دوره راهنماییiety.and also the correlation coefficient between the two variables is equal to 27/0. And also concerned that there is significant negative correlation between pessimistic style with and satisfactory from family,friends and self- satisfactory and correlation coefficient between pessimistic style and satisfactory from family concerns 31/0 and self- satisfactory with affectivity is equals with 0.24.

Thecynicalstyleisnegatively correlatedwithlife satisfactionof students. Thecorrelation coefficientbetweenthetwo variables isequal to15/0.Theresultsshowed that, and find out that there is a significant negative relationshipthecynicalstylewith the consentof thefamily, theirfriends.The correlation coefficient between and pessimismstyle, with the consent of the familyis 24/0, cynical style, with and cynical style of consent to 12/0.According to the results of the research can be said that in whole we can say that there is positive relationship between students” pessimistic style and student satisfactory from family.And predict that cynical style of aبررسی نقش سبک بدبینانه در پیش بینی اضطراب امتحان و رضایت از زندگی دانش آموزان دوره راهنماییiety and life satisfaction of students.

Keywords:pessimism style,test aبررسی نقش سبک بدبینانه در پیش بینی اضطراب امتحان و رضایت از زندگی دانش آموزان دوره راهنماییiety,satisfactory from life, students

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.