مقاله دیدگاه های معرفت شناسی نسبت به راهبرد های یاددهی-یادگیری در نظام آموزش باز و از راه دور


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله دیدگاه های معرفت شناسی نسبت به راهبرد های یاددهی-یادگیری در نظام آموزش باز و از راه دور دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله دیدگاه های معرفت شناسی نسبت به راهبرد های یاددهی-یادگیری در نظام آموزش باز و از راه دور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله دیدگاه های معرفت شناسی نسبت به راهبرد های یاددهی-یادگیری در نظام آموزش باز و از راه دور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله دیدگاه های معرفت شناسی نسبت به راهبرد های یاددهی-یادگیری در نظام آموزش باز و از راه دور :

مقاله دیدگاه های معرفت شناسی نسبت به راهبرد های یاددهی-یادگیری در نظام آموزش باز و از راه دور که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در شهریور ۱۳۸۷ در دانشور رفتار از صفحه ۲۹ تا ۴۴ منتشر شده است.
نام: دیدگاه های معرفت شناسی نسبت به راهبرد های یاددهی-یادگیری در نظام آموزش باز و از راه دور
این مقاله دارای ۱۶ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله معرفت شناسی
مقاله راهبرد های یاددهی-یادگیری
مقاله آموزش باز
مقاله آموزش از راه دور
مقاله رویکرد اثبات گرایی
مقاله رویکرد تفسیری
مقاله رویکرد انتقادی
مقاله رفتارگرایی
مقاله شناخت گرایی
مقاله ساختار گرایی
مقاله آموزش مجازی
مقاله پسامدرن

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
معرفت شناسی به عنوان یکی از شاخه های مهم فلسفه، درباره ماهیت دانش، موضوع، منابع و حدود و معیارهای ارزیابی آن بحث می کند و در این راه می تواند درباره حقیقت و معرفت-که محصول آموزش و پرورش هستند-دیدگاههای متنوع و گوناگونی را در پیش روی معلمان قرار دهد [۱].
موضوع چگونگی رابطه معرفت شناسی با نظام آموزش باز و از راه دور به این صورت مطرح می شود که فرض های معرفت شناسی دیدگاههایی که از آن ها بحث به میان آمده است، هر یک در زمان شکل گیری نسلهای آموزش باز و از راه دور، به نوعی بر مولفه های مهم این نظام آموزشی، از قبیل معلم، شاگرد، برنامه درسی و راهبردهای یاددهی-یادگیری، تاثیر گذار بوده اند.
در این مقاله برای تبیین رابطه معرفت شناسی و آموزش باز و از راه دور، رویکرد های غالب معرفت شناسی و روان شناسی هر یک از نسل های سه گانه آموزش و پرورش که به نوعی بر نگرش و عملکرد مربیان این نظام آموزشی تاثیر گذاشته اند، مورد بحث قرار می گیرد.
با توجه به پیدایش و سیر تحولات نظام آموزش باز و از راه دور، رویکرد های معرفت شناختی عمدتا شامل، .۱ اثبات گرایی پاپوزیتیویسم، تعبیری یا تفسیری، انتقادی یا رهایی بخش می شوند.
در مقاله حاضر، با ارایه تصویری کلی از نظام آموزش باز و از راه دور، استلزامات دیدگاههای معرفت شناسی در خصوص راهبرد های یاددهی-یادگیری در قالب نسل های سه گانه آموزش باز واز راه دور مورد کاوش قرار گرفته اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.