مقاله عوامل موثر بر صادرات فرش دستباف در قالب ماتریس سوات (swot) مطالعه موردی تعاونیهای فرش در استان اصفهان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله عوامل موثر بر صادرات فرش دستباف در قالب ماتریس سوات (swot) مطالعه موردی تعاونیهای فرش در استان اصفهان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله عوامل موثر بر صادرات فرش دستباف در قالب ماتریس سوات (swot) مطالعه موردی تعاونیهای فرش در استان اصفهان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل موثر بر صادرات فرش دستباف در قالب ماتریس سوات (swot) مطالعه موردی تعاونیهای فرش در استان اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله عوامل موثر بر صادرات فرش دستباف در قالب ماتریس سوات (swot) مطالعه موردی تعاونیهای فرش در استان اصفهان :
مقاله عوامل موثر بر صادرات فرش دستباف در قالب ماتریس سوات (swot) مطالعه موردی تعاونیهای فرش در استان اصفهان که چکیدهی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۹ در تعاون از صفحه ۴۹ تا ۶۱ منتشر شده است.
نام: عوامل موثر بر صادرات فرش دستباف در قالب ماتریس سوات (swot) مطالعه موردی تعاونیهای فرش در استان اصفهان
این مقاله دارای ۱۳ صفحه میباشد، که برای تهیهی آن میتوانید بر روی گزینهی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله فرش دستباف
مقاله تعاونیهای فرش
مقاله صادرات
مقاله ماتریس swot
چکیده و خلاصهای از مقاله:
ایجاد شرکتهای تعاونی برای تولیدکنندگان فرش دستباف گامی موثر در جهت برقراری عدالت اجتماعی و اقتصادی در صنعت فرش و حل مشکلات قالیبافان است.در این تحقیق تهدیدها و فرصتهای تعاونیهای فرش اصفهان اولویت بندی شده اند. این تحقیق از نظر ماهیت و اهداف از نوع کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده ها برای آزمون فرضیات از نوع توصیفی و پیمایشی است. بعد از تهیه پرسشنامه و بررسی روایی و پایایی آن، یافته های تحقیق به وسیله نرم افزار SPSS تحلیل شد. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه مدیران تعاونی فرش استان اصفهان در سال ۱۳۸۸ است. از ۲۵ تعاونی شهری تعداد ۲۲ پرسشنامه و از ۲۴ تعاونی روستایی ۲۰ پرسشنامه تکمیل شد. ۲۹ پرسشنامه نیز به صورت تصادفی ساده از ۱۷۰ نفر از صادرکنندگان فرش تکمیل گردید. نتایج نشان داد که تبلیغات، سفارش پذیری، توجه به نیاز بازار و مدیریت هزینه توسط تعاونیهای فرش در افزایش صادرات موثرند. در این باره سفارش پذیری فرش کمترین و مدیریت هزینه در فرش دستی بیشترین تاثیرپذیری را از خصوصیات اجتماعی پاسخگویان دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.