رهبری در مدیریت ۴۵ ص


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل فشرده
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه فقط به صورت فایل (با پسوند) zip ارائه میگردد
تعداد صفحات فایل : ۴۳

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : ۴۳ صفحه

 رهبری  کارکنان  فرآیندها  نتایج کارکنان  نتایج کلیدی عملکرد                                      خط مشی و استراتژی    نتایج مشتریان                                        منابع و شرکاء    نتایج جامعه                           رهبری در مدیریت تعریف : رهبران سرآمد چشم انداز و مأموریت سازمان را تدوین و زمینه دست یابی به آنهارا تسهیل می کنند .
آنها ارزش ها و سیستم هایی را که برای موفقیت پایدار سازمان مورد نیازند ایجاد کرده و آنها را با اعمال و رفتارهای مناسب خود اجرا می کنند .
در دوره های و رفتارهای مناسب خود اجرا می کنند .
در دوره های تغییر و تحول سازمان ، آنها ثبات در مقاصد را حفظ می کنند .
هر جا که لازم باشد ، این رهبران قادر به تغییر جهت گیری سازمان و ترغیب کارکنان به پیروی از آن هستند .
زیر معیارهای معیار رهبری موارد زیر هستند که در این قسمت به معرفی آنها می پردازیم : ۱a- رهبران مأموریت ، چشم انداز ، ارزش ها و اخلاقیات سازمان راتدوین و خودشان به عنوان الگوی فرهنگ سرآمدی ، عمل میکنند .
۱b- از ایجاد ، توسعه و به کارگیری سیستم های مدیریت و بهبود مستمر آنها شخصا اطمینان حاصل می نمایند .
۱c- رهبران با مشتریان و شرکا و نمایندگان جامعه در تعامل هستند .
۱d- رهبران فرهنگ سرآمدی را در بین کارکنان سازمان تقویت می کنند .
۱e- رهبران ، تحول سازمانی را درک کرده و از آن حمایت می کنند .
  رهبری تعریف : رهبران سرآمد چشم انداز و مأموریت سازمان را تدوین و زمینه دست یابی به آنهارا تسهیل می کنند .
آنها ارزش ها و سیستم هایی را که برای موفقیت پایدار سازمان مورد نیازند ایجاد کرده و آنها را با اعمال و رفتارهای مناسب خود اجرا می کنند .
در دوره های و رفتارهای مناسب خود اجرا می کنند .
در دوره های تغییر و تحول سازمان ، آنها ثبات در مقاصد را حفظ می کنند .
هر جا که لازم باشد ، این رهبران قادر به تغییر جهت گیری سازمان و ترغیب کارکنان به پیروی از آن هستند .
زیر معیارهای معیار رهبری موارد زیر هستند که در این قسمت به معرفی آنها می پردازیم : ۱a- رهبران مأموریت ، چشم انداز ، ارزش ها و اخلاقیات سازمان راتدوین و خودشان به عنوان الگوی فرهنگ سرآمدی ، عمل میکنند .
تدوین مأموریت وچشم انداز سازمان و ایجاد و توسعه فرهنگ سازمانی تدوین ارزشها و اخلاقیات و پاسخ گویی های اجتماعی که پشتیبانی کننده فرهنگ سازمانی هستند و ایفای نقش الگو درعمل به آنها در سازمان بازنگری و بهبود اثر بخشی نحوه رهبری فردی (توسط خود رهبران ) حضور شخصی و فعال در فعالیت های بهبود ایجاد انگیزه وتشویق توانمند سازی (تفویض اختیار ) ، خلاقیت و نوآوری از طریق تغییر ساختار سازمان و سرمایه گذاری روی فعالیت های یادگیری و بهبود تشویق ، پشتیبانی و عمل براساس یافته های یادگیری اولویت بندی فعالیت های بهبود ترغیب و تشویق جهت همکاری در درون سازمان ۱b- از ایجاد ، توسعه و به کارگیری سیستم های مدیریت و بهبود مستمر آنها شخصا اطمینان حاصل می نمایند .
۱c- رهبران با مشتریان و شرکا و نمایندگان جام

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.