ارتقاء سطح کیفی و کمی محصولات و تغییرات در نقطه بهینه بهره وری ۵۱ ص


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه فقط به صورت فایل (با پسوند) zip ارائه میگردد
تعداد صفحات فایل : ۷۹

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : ۷۹ صفحه

ارتقاء سطح کیفی و کمی محصولات و تغییرات در نقطه بهینه بهره وری مقدمه: شاید در این مقاله که به بررسی صنعت چاپ بسته بندی، تبلیغات، بازاریابی ، بازار هدف … و تأثیر آن در افزایش فروش و در طی آن افزایش سود و کاهش هزینه ها و در یک کلمه ارتقاء سطح کیفی و کمی محصولات و تغییرات در نقطه بهینه بهره وری می پردازد اشاره مستقیمی به ارتباط آن با مهندسی صنایع نشده باشد.
اما در گیردار مقاله نقش مهندسی صنایع به خوبی قابل تشخیص می باشد.
لازم به ذکر است که یکی از عوامل اصلی شکست محصولات ما در صادارت غیر نفتی نحوه غلط ارائه ، بسته بندی و عرضه به بازار است.
بسته بندی محصول، اولین برخورد با مشتری و مصرف کننده نهایی است.
رفتار اشخاص مختلف در جنسیت ها، افکار، فرهنگ ها و زبانهای مختلف با این پدیده کاملاً متفاوت بوده و جای بررسی و تحقیق دارد.
در این مقاله به این ترفندها، تکنیک ها و روشها اشاره شده است.
که چگونه بتوانیم در قفسه ای که از نوع محصول ما (مثلاً سس مایونز) چندین رقیب دیگر با نامهای مختلف قرار گرفته اند، مصرف کننده نهایی محصول ما را انتخاب و مصرف کند.
یکی از عوامل اصلی این پدیده، بسته بندی، طراحی و تبلیغات است.
بخشی از این مقاله که به عنوان ارباب نشانه ها می باشد، باعث گردید تا نام اصلی مقاله را ارباب نشانه ها انتخاب کنم.
با تشکر از اعضای محترم انجمن علمی صنایع و تبریک هفته مهندسی صنایع و عرض ادب به هیأت داوران.
۱- به امروز کشاندن فردا هر بسته ای می تواند به جز آن که معرف محتویات خود باشد، راوی حال و روز و زمانه فرهنگی – صنعتی خود نیز باشد.
به نظر می رسد بسته هایی که امروز پیرامون ما روی قفسه ها و یا پشت ویترین ها می نشینند، پیام هایی بهتر از دیروز دارند.
این کیفیت بهتر که البته تا نقطه بهینه هنوز فاصله دارد، گویای چند نکته است: رقابتی تر شدن بازار داخلی هر چه مصرف کننده رضایت بیشتری از یک محصول و نحوه عرضه آن داشته باشد، حاکی از آن است که آن محصول و شکل عرضه آن نه در وضعیت انحصاری، بلکه در یک موقعیت رقابتی قرار دارد و هر چه فضای تولید و عرضه رقابتی تر باشد و به قول ادبیات رایج در مدیریت، هر چه لبه ها و تیغه های رقابت تیزتر شده و صیقل بیشتری خورده باشد، کیفیت کالاها و خدمات، هم در مضمون و محتوا و هم در شکل، بهتر خواهد شد.
وضعیت بسته بندی امروز ما تا حدودی آینه همین واقعیت است.
شاهد این نکته و در واقع مکمل آن سرمایه گذاری های سنگین و تازه ای است که در این قلمرو در حال تکوین است.
درک متقابل دست اندرکاران دست اندرکاران حوزه های پیش از چاپ، چاپ و پس از چاپ و در کنار آنان طراحان گرافیست، در قیاس با پیشینه بسته بندی در ایران به یک حالت درک متقابل رسیده اند و به جای ایراد گرفتن از یکدیگر، دنبال ایرادات پایه ای می گردند تا با رفع آن ها در یک کار تیمی، به نتایج مطلوب تری برسند.
در کنار همکاری این جمع و در واقع با باور کردن این همکاری، مدیران واحدهای صنعتی نیز تأثیرات معجزه آسای یک کار خوب و کیفی را بر فروش محصولات خود دیده اند.
این مدیران حالا پذیرفته اند که بخشی از سود خود را صرف طراحی خوب یک نشانه (Brand) یا صرف تغییر یک فرم دلپذیرتر کنند و برای آن که کار به فرجا

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.