کارآفرینی طرح خود اتکایی در مدارس شبانه روزی (پرورش قارچ) ۶۶ ص


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه فقط به صورت فایل (با پسوند) zip ارائه میگردد
تعداد صفحات فایل : ۶۵

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : ۶۵ صفحه

سازمان آموزش وپرورش استان خراسان رضوی مدیریت آموزش وپرورش ناحیه ۷ مشهد موضوع : تهیه و تنظیم : طاهره شهریاری شماره پرسنلی: ۳۰۱۷۲۱۳۶ مدرسه راهنمایی : بی بی سلطنت قفلی زمستان ۱۳۸۵ کارآفرینی طرح خود اتکایی در مدارس شبانه روزی (پرورش قارچ) ۶۶ ص
فهرست مطالب عنوان صفحه پیشگفتار فصل اول :طرح تحقیق موضوع تحقیق الف معرفی مدارس شبانه روزی د خود اتکایی مدارس راهنمایی تحصیلی شبانه روزی ه فصل دوم:تاریخچه قارچ قارچ یک غذای ارزشمند ۱ تاریخ ۵ فصل سوم:کشت وپرورش قارچ صدفی ۱۲ پرورش قارچ صدفی ۱۳ فضای مورد نیاز ۱۳ محیط ونحوه کشت قارچ صدفی ۱۴ بذر زنی ۱۴ کنترل –دماونور قارچ صدفی ۱۵ آبیاری-میزان تولید ۱۵ کشت در قفسه یا تاقچه ۱۸ کشت در بطری ۱۸ کشت روی کنده درخت ۱۹ عوامل مهم در کشت قارچ ۱۹ اسپان ۲۱ انواع محیط کشت ۲۱ انواع بستر کشت ۲۳ شراط محیطی مختلف برای انواع قارچ ۲۵ شرایط رشد مطلوب برای انواع قارچ ۲۷ کیت قارچ ۳۱ روش نگهداری از قارچ صدفی ۳۲ مشکلات احتمالی در پرورش قارچ ۳۳ فصل چهارم:ارزش اقتصادی تولید قارچ ۳۷ اهداف طرح وسیستم مدیریت در قارچ طلایی ۳۸ کشت-فضاومحیط کاشت قارچ ۴۰ بذر زنی ۴۲ کنترل ودما ۴۳ هزینه های تولیدی قارچ صدفی ۴۴ کشت قارچ دکمه ای ۴۷ فازهای کمپوست سازی ۴۷ پنجه دوانی-برداشت-نظافت سالن ۴۸ براورد هزینه های تولید قارچ دکمه ای ۴۹ پیش بینی میزان تولید ۵۲ فصل پنجم:پرورش قارچ در منزل ۵۴ فصل کاشت ۵۵ اطاق پرورش کاشت ۵۵ نحوه اسکلت بندی ۵۸ چکیده ی تحقیق ۶۷ منابع ومآخذ ۷۰ پیشگفتار موضوع تحصیل فرزندان امروز یکی از دغدغه های مهم خانواده های کشورمان را تشکیل می دهد.
این دغدغه بیشتر به دلیل وابستگی آینده ی فرزندان به میزان توفیق آنها در تحصیل و طی مراحل دوره ی موتوسطه و ورود به دانشگاه به وجود می آید.
اگر چه این دل نگرانی ها برای اعتلا و ارتقای تحصیلی فرزندان و در کل نظام آموزش وپرورش نقطه ای امید بخش و خوشایند است .
در چهره ای دیگر نوعی اضطراب و تشویق برای خانواده ها و دانش آموزان فراهم می نماید که چنانچه فردی نتواند مراحل تحصیل را به شکلی موفق و با نمراتی عالی طی نماید و راهیابی او به دانشگاه دچار اشکال گردد دیگر نمی تواند فردی موفق و شهروندی مؤثر به لحاظ اجتماعی به شمار آید.
به نظر می رسد نظام تربیتی ما باید به گونه ای برنامه ریزی نماید که از سویی پیشرفت تحصیلی و کارآیی اموزشی را بالا ببرد و راه های مؤثر بر پیشرفت تحصیلی را برای اعتلای آموزشی در پیش گیرد واز دیگر سو نظام اجتماعی ما داشتن مدارک تحصیلی دانشگاهی را تنها ملاک شاخص برای توفیقات اجتماعی و شغل یابی مطمح نظر قرار ندهد بلکه شایستگیهای فردی ابتکارات انسانی و تلاشهای سازنده ی افراد را هم به عنوان ملاک های اعتباری برای شاخص های اجتماعی معیار های شغل یابی وتامین نیازمندی های شغلی مورد توجه قرار دهد.
اگر به متقاضیان ورود به دانشگاه ها بنگریم می بینیم که خیل عظیمی از مشتاقان آرزومند ومتقاضی راهیابی به دانشگاه هستند اما ظرفیت پذیرش دانشگاهها علی رغم توسعه ی فراوان آن در سالهای اخیر تنها قادر است بخش محدودی از این متقاضیان را جذب نماید.
لذا بسیاری از افرادی که به دانشگاه راه نیافته اند با احساس خاص از عدم توفیق و نوعی شکست تصوری نامطلو

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.