تحقیق خلاصه پروژه بررسی میزان کاهش آلایندهای خروجی اگزوز دراثرسرویس و تنظیم موتور خودرو ۵۰ص
توجه : این پروژه فقط به صورت فایل (با پسوند) zip ارائه میگردد
تعداد صفحات فایل : ۴۸
فرمت فایل : ورد
قسمتی از محتوی فایل
تعداد صفحات : ۴۸ صفحه
خلاصه پروژه بررسی میزان کاهش آلایندهای خروجی اگزوز دراثرسرویس و تنظیم موتور خودرو تحقیق خلاصه پروژه بررسی میزان کاهش آلایندهای خروجی اگزوز دراثرسرویس و تنظیم موتور خودرو ۵۰ص
فهرست عناوین و مندرجات ۱- مقدمه و سابقه ۲- چکیده ۳- آلودگی هوا و اثرات منفی آن بر محیط زیست ۴- عوامل آلوده کننده هوا ۵- آمار خودروهای تهران بزرگ و روش انتخاب ۶- شرح دستگاهها و روشهای اندازهگیری ۷- نتایج آزمایشات ۸- بحث و نتیجهگیری ۹- مراجع ۱- مقدمه و سابقه این گزارش مرتبط با بند (۴- ج) مهندسی میباشد.
هدف از تهیه این گزارش، مطالعه و تدوین اطلاعات جمعآوری شده در مورد پیشینه اجرای طرحهای مشابه بوده؛ تا بتوان دیدی جامع نسبت به مراحل انجام پروژههای مشابه بهدست آورده و در نهایت بتوان این پروژه در دست اجرا (BE1) را به صورت جامع و حتی کاملتر از موارد مشابه قبلی انجام داد.
همچنین این مطالعه کمک میکند که از انجام کارهای تکراری (در صورت وجود ) خودداری شود.
۲- چکیده گزارش بررسی میزان کاهش آلایندههای خروجی اگزوز در اثر سرویس و تنظیم موتور خودرو شامل دو قسمت عمده میباشد.
قسمت اول توسط شرکت کنترل ترافیک تهران به تشریح متد انتخاب خودروهایی که آزمایشات برروی آنها انجام میشود پرداخته و نتایج حاصل از بررسی وضعیت سلامت فنی خودروهای بنزینی را مورد تحلیل قرار میدهد.
قسمت دوم ارائه نتایج حاصل از آزمایشات انجام شده در پژوهشگاه صنعت نفت برروی خودروهای انتخابی و تحلیل آنها میباشد.
درقسمت اول، یعنی متد انتخاب خودروهایی که آزمایشات برروی آنها صورت گرفته، ابتدا خودروهایی که تعداد آنها بسیار کم است از سیستم حذف گردیدهاند.
سپس جامعه مورد بررسی را به۹ نوع اتومبیل (۲ نوع ایرانی و ۷ نوع خارجی) طبقهبندی کردهاند.
این ۹ نوع عبارتند از پیکان، رنو، پژو، تویوتا، شورلت، نیسان، ب.
ام.
و ، مزدا و جیپ .
این خودروها در سه دهه ۴۰-۴۹ ، ۵۰-۵۹ ، ۶۰-۶۹ و۷۰-۷۱ مد نظر قرارگرفتهاند چون از نظر فراوانی تجمعی، دارای اکثریت مطلق از نظر تعداد میباشند.
در نهایت این جامعه به ۱۷ زیرمجموعه تقسیم شدهاست که ۷ نمونه از آنها مربوط به پیکان و رنو و ۹ نمونه دیگر مربوط به دیگر خودروهای موجود در سیستم میباشد.
در ادامه، مطابق جدول زیر حجم هر طبقه از جامعه را به صورت زیر قرار دادهاند.
شماره طبقه نوع خودرو دهه ساخت تعداد ۱ پیکان ۶۰-۶۹ ۱۱۲۷۰۰ ۲ پیکان ۷۰-۷۱ ۴۶۸۰ ۳ پیکان ۵۰-۵۹ ۳۷۶۱۵۰ ۴ پیکان ۴۰-۴۹ ۴۱۰۰۰ ۵ رنو ۶۰-۶۹ ۴۰۲۴۰ ۶ رنو ۵۰-۵۹ ۱۴۹۰۵ ۷ رنو ۷۰-۷۱ ۱۱۷۱۰ ۸ پژو ۵۰-۵۹ ۳۴۴۴۰ ۹ پژو ۷۰-۷۱ ۹۲۰ ۱۰ تویوتا ۵۰-۵۹ ۲۸۴۰۰ ۱۱ تویوتا ۶۰-۶۹ ۸۳۳۵ ۱۲ تویوتا ۷۰-۷۱ ۱۵۵۵ ۱۳ شورلت ۵۰-۵۹ ۲۷۵۷۵ ۱۴ نیسان ۶۰-۶۹ ۲۶۰۷۵ ۱۵ ب.
ام.
و ۵۰-۵۹ ۲۳۲۰۰ ۱۶ مزدا ۶۰-۶۹ ۱۲۶۵۵ ۱۷ جیپ ۶۰-۶۹ ۸۰۲۰ پس از مشخص کردن حجم هر نمونه در یک نمونهگیری مقدماتی ( pre sampling )، تعدادی خودرو از هر نمونه انتخاب شدهاند.
ضمناً در نمونههای انتخاب شده پارامترهای روغن سوزنی، وضعیت شمع ، وضعیت پلاتین، وضعیت فیلتر، وضعیت تعمیر خودرو و تنظیم موتور بررسی شدهاند.
در ادامه حجم نمونه از هر طبقه (ni) از ر
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.