بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی بر اثر بخشی تبلیغات با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی بر اثر بخشی تبلیغات با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی بر اثر بخشی تبلیغات با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی بر اثر بخشی تبلیغات با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی بر اثر بخشی تبلیغات با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

استراتژیهای کسب وکارمیتواند نقش مهمی رادراولویت مصرف کننده ایفا کند دراین میا تاثیری که استفاده ازاستراتژیهای بازاریابی براثربخشی تبلیغات دارد بسیاردارای اهمیت است درصورتی که بتوان استراتژیها را به شکل کنترل شده تغییر داد میتوان اثربخشی تبلیغات را برمصرف کننده به شکل غیرمستقیم تحت کنترل دراورد بدین منظور هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی براثربخشی تبلیغات می باشد روش پژوهش ازنوع توصیفی – همبستگی است جامعه اماری این تحقیق شامل ۳۰۰نفر ازکارشناسان تبلیغات درشرکت های تبلیغاتی است داده های این پژوهش ازطریق پرسشنامه و نمونه ای متشکل از۱۵۰ کارشناس و به روش تصادفی ساده جمع اوری شده است جهت تجزیه و ت حلیل اطلاعات بدست آم ده ازروشهای اماری رگرسیون و شبکه عصبی مصنوعی /نتایج بدست آمده نشان داد که میان متغیرهای پژوهش رابطه معناداری وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.