پاورپوینت حسابداری مدیریت استراتژیک و حس سازی در شرکت چند ملیتی ۲۶ اسلاید


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل فشرده
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه فقط به صورت فایل (با پسوند) zip ارائه میگردد
تعداد صفحات فایل : ۲۶

قسمتی از محتوی ورد

تعداد اسلاید : ۲۶ صفحه

به نام خدا حسابداری مدیریت استراتژیک و حس سازی در شرکت چند ملیتی ۲- بحث قبلی ۱-۲ مدیریت حسابداری استراتژیک عمده نقش‌های هنجاری بر SMA عناوینی برای اصول SMA مثل حسابداری رقیب و ثبت وضعیت رقابتی بودند مدیریت هزینه استراتژیک سرمایه گذاری استراتژیک و توسعه حسابداری معاصر با عنصر استراتژیک بصورت هزینه مبتنی بر فعالیت و کارت نشان متوازن بودند .
یافته‌های دیک وود نشان می دهد که کاربرد حسابداری بطور ادواری با محیط بیرونی عملکردهای شرکت از جمله اطلاعاتی در باب برنامه‌ها و عملکرد رقیب سرو کار دارد .
رد در نیوزیلند بر قضیه‌ای تاکید دارد تا فنون SMA را در ارقام حسابداری معین و بوسیله مدیران حسابداری تعیین شدند .
ویکسون یافته‌های مشابهی در قضیه مطالبه بریتانیا دارد دنت قویاً برتحقیق تفسیری تداخل میان حسابداری و استراتژی تاکید دارد در هر مقوله حسابداری واستراتژی را از دیدگاه اکولوژیکی معین می کند که استراتژی‌ را بصورت برآیند تضاد سازمانی می داند .
آرنز مطالعه تفسیری را معین می کند که مداخلات استراتژیک مدیریت حسابداری را بررسی می کند جارونپا بر آورد جالبی از مدیریت حسابداری ، استراتژی در شرکت تکنولوژی فنلاند مهیا می‌کند.
۲-۲ حس سازی سازمانی که مهم‌ترین سوالات مرتبط با SMA در سازمانها برای کمک به تصمیم‌گیری استراتژیک و استفاده از حسابداری در سازمان برای ایجاد تصمیمات تاکید دارند حس سازی بصورت پروسه دو جانبه ایجاد و تفسیر دنیای اجتماعی تعریف شد ، در قضیه مطالعه حسن و گوله ، حس سازی بصورت درک وضعیت آگاه شد .
و شناخت روند سازمان و اتخاذ تصویر است دانت و ویک به تفسیر بصورت پروسه تبدیل رویدادها ، توسعه مدل‌ها برای درک گرد آوری معنا و ایجاد مفاهیم مفهومی تاکید دارند .
و یک حس سازی رااز تفسیر جدا می کند Glole تاکید دارد که حس سازی و تاثیر ، پروسه‌های مستقل و دو جانبه طی ارائه تغییر استراتژیک هستند بولاند ، مطالعه تجربی حس سازی داده‌های حسابداری مدیران را بررسی می کند .
۳- روش شناسی ۱-۳ روش شناسی تئوری بنیادین پارک و دانی تاکید دارند که فراتر از تمرکز صرف برتوصیف فعالیتهای حس سازی اعضا و ارتباطات هدف این تئوری ، ترکیب ادراک محققان وتلاش بر توسعه چارچوبهای تفسیری با معرفی سازه‌ها و پروسه‌هاست .
Lye نیز کاربرد آنرا بصورت روشی ارزشمند تحقیق در تلاش بر درک سازه اجتماعی حسابداری می‌داند گودارد و عبدالرحمن نیاز به اصول حسابداری در سازمانهای مذهبی درمانی را بررسی می‌کنند ۲-۳ روشهای تحقیق برای پاسخ به سوالات تحقیق ،‌قضیه مطالعه اقتباس شد شرکت یک نهاد چند ملیتی بزرگ در آلمان است که سطح محصولات مواد شیمیایی آن در بر دارد .
در سال ۲۰۰۰ برگشت سرمایه ۱۳ میلیون یورویی و دارای ۰۰۰/۶۰ کارمند بود که در ۵ بخش بزرگ گسترده بودند .
۴- قضیه مطالعه مدیریت حسابداری در آلمان با اصطلاح کنترل گرد مدیران حسابداری را کنترلر می‌نامند.
شرکت مستقیماً تحت نظارت هیئت مدیر و CFO, CEOC متصل است بخش حاوی تجارتهای مرتبط،هدف بندی مشتریان و شرکتهای صنعتی است بخش B بر لوازم آرایشی و بهداشتی با هدف‌بندی مستقیم مشتریان سروکار دارد .
تئوری بنیادین تحلیل داده‌ها داده‌ها با استفاده از مجموعه‌ای از روندهای کد بند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.