پاورپوینت استراتژی های بازاریابی و فروش در شرایط بحران
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت استراتژی های بازاریابی و فروش در شرایط بحران دارای ۵۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت استراتژی های بازاریابی و فروش در شرایط بحران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز پاورپوینت استراتژی های بازاریابی و فروش در شرایط بحران۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت استراتژی های بازاریابی و فروش در شرایط بحران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت استراتژی های بازاریابی و فروش در شرایط بحران :
طبقه بندی بحران از دیدگاه پارسونز
۱- بحران های فوری: این بحران های هیچ گونه علامت هشدار دهنده قبلی ندارند و سازمان نیز قادر به تحقیق و نیز برنامه ریزی برای دفع آنها نیستند.
۲- بحران های تدریجی: این بحران ها به آهستگی ایجاد می شوند و می توان آنها را متوقف کرده و یا از طریق اقدامات سازمانی محدود ساخت.
۳- بحران های ادامه دار: این بحران ها هفته ها، ماه ها، و یا حتی سال ها به طول می انجامند. استراتژی های مواجه شدن با این بحران ها در موقعیت های متفاوت، به فشار های زمانی، گستردگی کنترل و میزان عظیم بودن این وقایع بستگی دارد.
سوالات اساسی برای برخورد با بحران
۱- عوامل وگرایشات کلیدی بیرونی که بیشترین تأثیر را روی کسب وکار شما تا ۲ سال آینده خواهند داشت کدامند؟
۲- عوامل وروندهای کلیدی بیرونی که بیشترین تأثیر را روی کسب وکارتان تا ۵ سال آینده خواهند داشت کدامند؟
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.