مبانی نظری و پیشینه تحقیق شایستگی های رهبری و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری و پیشینه تحقیق شایستگی های رهبری و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات دارای ۷۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری و پیشینه تحقیق شایستگی های رهبری و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مبانی نظری و پیشینه تحقیق شایستگی های رهبری و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق شایستگی های رهبری و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه تحقیق شایستگی های رهبری و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات :

جزئیات:

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق شایستگی های رهبری و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات
فهرست

۲-۱- مقدمه ۱۴

۲-۲- بخش اول: شایستگی رهبری ۱۴

۲-۲-۱- تعاریف شایستگی رهبری ۱۵

۲-۲-۲- ابعاد شایستگی رهبری ۱۸

۲-۲-۲-۱- قدرت نفوذ رهبر ۱۹

۲-۲-۲-۱-۱- نفوذ و قدرت ۱۹

۲-۲-۲-۱-۲- تاکتیک‌های نفوذ ۲۰

۲-۲-۲-۲- تغییر و تحول‌پذیری ۲۱

۲-۲-۲-۳- به کارگیری ارزشهای اخلاقی ۲۲

۲-۲-۲-۳-۱- عناصر ارزش اخلاقی ۲۳

۲-۲-۲-۳-۲- معیار ارزش اخلاقی ۲۴

۲-۲-۲-۴- اهمیت دادن به منابع انسانی ۲۴

۲-۲-۲-۵- چشم‌اندازسازی توسط مدیران ۲۵

۲-۲-۲-۵-۱- فرایند ایجاد چشم انداز ۲۷

۲-۳- بخش دوم: تجهیز منابع و وصول مطالبات ۲۷

۲-۳-۱ – تجهیز منابع ۲۷

۲-۳-۲- عوامل برون سازمانی ۲۹

۲-۳-۳- عوامل مؤثر درون سازمانی ۳۰

۲-۳-۴- عوامل خدماتی ۳۱

۲-۳-۴- ۱- تنوع خدمات بانکی ۳۱

۲-۳-۴-۲- کیفیت خدمات بانکی ۳۳

۲-۳-۴-۲-۱- ویژگی های خاص خدمات بانکی ۳۴

۲-۳-۴-۳- خدمات بانکداری الکترونیک ۳۴

۲-۳-۴-۴- مهارتهای تخصصی کارکنان ۳۶

۲-۳-۵- توانایی‌های فنی مورد نیاز در مشاغل بانکی ۳۷

۲-۳-۵-۱- توانایی‌های ارتباطی ۳۷

۲-۳-۶- عوامل مالی ۳۸

۲-۳-۶-۱- تسهیلات پرداختی ۳۸

۲-۳-۶-۲- نرخ سود پرداختی به سپرده‌ها ۳۹

۲-۳-۶-۳- جوائز پرداختی به سپرده‌گذاران قرض‌الحسنه ۴۰

۲-۳-۷- عوامل ارتباطی و انسانی ۴۱

۲-۳-۷-۱- تبلیغات و بازاریابی ۴۱

۲-۳-۷-۱-۱- بازاریابی در نظام بانکی ۴۲

۲-۳-۷-۱-۲- آمیزه بازاریابی بانکی ۴۳

۲-۳-۷-۲- رفتار و نحوه‌ی برخورد کارکنان بانک با مشتریان ۴۶

۲-۳-۷-۳- رعایت عدالت و عدم تبعیض در ارائه‌ی خدمات ۴۶

۲-۳-۷-۴- اطلاع رسانی مناسب و ارائه‌ی آموزش به مشتریان ۴۷

۲-۳-۷-۵- ویژگیهای فردی مناسب کارکنان ۴۷

۲-۳-۷-۶- رضایت مشتریان ۴۸

۲-۳-۷-۶-۱- رضایت مشتریان در بانک‌ها ۴۸

۲-۳-۷-۶-۲- وفاداری مشتریان در بانک‌ها ۴۹

۲-۳-۸- عوامل و شرایط فیزیکی ۴۹

۲-۳-۸-۱- محل استقرار شعب بانک ۴۹

۲-۳-۸-۲- تعداد شعب بانک ۵۰

۲-۳-۸-۳- طراحی و زیبایی فضای داخلی و خارجی شعب ۵۱

۲-۳-۸-۴- امکانات فیزیکی شعب بانک ۵۲

۲-۳-۹- سپرده‌گذاری ۵۳

۲-۳-۹-۱- انـواع سپـرده‌گذاری ۵۳

۲-۳-۹-۲- سپرده قرض‌الحسنه جاری ۵۴

۲-۳-۹-۳- سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز ۵۴

۲-۳-۹-۴- سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌‌مدت ۵۵

۲-۳-۹-۵- سپرده‌ی سرمایه‌گذاری بلندمدت ۵۵

۲-۴- وصول مطالبات ۵۶

۲-۴-۱- انواع مطالبات ۵۶

۲-۴-۲- مطالبات معوق و چرایی ایجاد آنها ۵۷

۲-۵- بخش سوم: شیوه‌های تجهیز منابع و تنوع خدمات در بانک کشاورزی ۶۱

۲-۵-۱- خدمات بانکداری الکترونیک ( مهرگستر) ۶۱

۲-۵-۲- حساب‌های بانکی در سیستم مهر گستر ۶۲

۲-۵-۳- خدمات کارت مهرگستر بانک کشاورزی ۶۴

۲-۵-۴- تسهیلات بانک کشاورزی ۶۴

۲-۵-۵- صدور ضمانت نامه‌ی بانکی ۶۵

۲-۶- بخش چهارم: پیشینه پژوهش ۶۶

۲-۱- مقدمه

فصل دوم این پژوهش به مبانی نظری و معرفی برخی از پژوهش‌هایی اختصاص دارد که قبل از انجام این پژوهش، به بررسی رابطه بین شایستگی های رهبری روسای شعب و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات بانک صورت گرفته است. این فصل به طور کلی از چهار بخش تشکیل شده است:

بخش اول تحت عنوان شایستگی­های رهبری می‌باشد که شامل: قدرت نفوذ ، تغییر و تحول پذیری، به کارگیری ارزش­های اخلاقی، اهمیت دادن به منابع انسانی و چشم­اندازسازی توسط مدیران پرداخته می‌شوند. بخش دوم مربوط به تجهیز منابع و وصول مطالبات بانک کشاورزی می‌باشد. در بخش سوم توضیحاتی در خصوص شیوه‌های تجهیز منابع و تنوع خدمات در بانک کشاورزی ارائه می­شود و در نهایت در بخش چهارم به معرفی برخی از پژوهش‌های صورت گرفته در زمینه موضوع این پژوهش پرداخته خواهد شد.

۲-۲- بخش اول: شایستگی رهبری

همان گونه که مطالعات متعدد در عرصه­های مختلف سازمان و مدیریت نشان می­دهد، پس از طراحی و معماری راهبردی منابع انسانی در سازمان­ها، تحصیل اطمینان از وجود مهارتهای لازم برای اجرای دقیق این چشم انداز راهبردی از اهم امور است و این امر، مستلزم احصای شایستگی­های مورد نیاز سازمان، کارکنان و مدیران است. اهمیت این موضوع، زمانی مضاعف خواهد بود که به دنبال شناسایی شایستگی­های متولیان منابع انسانی سازمانی و به ویژه مدیران باشیم؛ چرا که کسانی که می­باید متولی استقرار نظام مدیریت مبتنی بر شایستگی باشند، اولاً خود باید دارای شایستگی­های لازم باشند و ثانیاً وجود شایستگی­ها در دیگر حوزه­ها، کارکنان و مدیران را رصد کنند. همچنین، با توجه به اینکه در همه حرفه­ها، استانداردهایی تعریف می­شود که شرایط ورود به آن حرفه را تعیین و تبحر مورد نیاز را گواهی می­کند، در دهه اخیر، جنبش خودکنترلی منابع انسانی رشد چشمگیری یافته و باعث تخصص گرایی در مجموعه­هایی از دانش ها و رفتارهای مورد انتظار و پیامدهای ویژه برای کسانی که در حوزه منابع انسانی فعالیت می­کنند، شده است؛ که می­توان به این دانش و رفتارهای مورد انتظار، به مثابه شایستگی­هایی نگریست که مدیران منابع انسانی برای اجرای بهینه امور به آنها نیازی ضروری دارند.

۲-۲-۱- تعاریف شایستگی رهبری

برای اصطلاح شایستگی تعاریف مختلفی ارایه شده است. در یک تعریف، شایستگی یک ویژگی فرد قلمداد شده است که منجر به بروز عملکرد شغلی موفق و کسب نتایج سازمانی می­شود. اسپنسر شایستگی را “خصیصه بنیادی یک شخص دانسته که با عملکرد عالی و یا موثر مرجع رابطه علی دارد . وی اعتقاد دارد که شایستگی در پنج قالب قرار می گیرد : انگیزه ها، ویژگی­ها، خود مفهومی، دانش و مهارت (اسپنسر، ۱۹۹۳)

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.