مبانی نظری و پیشینه تحقیق شایستگی های رهبری و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مبانی نظری و پیشینه تحقیق شایستگی های رهبری و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات دارای ۷۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مبانی نظری و پیشینه تحقیق شایستگی های رهبری و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مبانی نظری و پیشینه تحقیق شایستگی های رهبری و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق شایستگی های رهبری و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه تحقیق شایستگی های رهبری و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات :
جزئیات:
توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)
مبانی نظری و پیشینه تحقیق شایستگی های رهبری و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات
فهرست
۲-۱- مقدمه ۱۴
۲-۲- بخش اول: شایستگی رهبری ۱۴
۲-۲-۱- تعاریف شایستگی رهبری ۱۵
۲-۲-۲- ابعاد شایستگی رهبری ۱۸
۲-۲-۲-۱- قدرت نفوذ رهبر ۱۹
۲-۲-۲-۱-۱- نفوذ و قدرت ۱۹
۲-۲-۲-۱-۲- تاکتیکهای نفوذ ۲۰
۲-۲-۲-۲- تغییر و تحولپذیری ۲۱
۲-۲-۲-۳- به کارگیری ارزشهای اخلاقی ۲۲
۲-۲-۲-۳-۱- عناصر ارزش اخلاقی ۲۳
۲-۲-۲-۳-۲- معیار ارزش اخلاقی ۲۴
۲-۲-۲-۴- اهمیت دادن به منابع انسانی ۲۴
۲-۲-۲-۵- چشماندازسازی توسط مدیران ۲۵
۲-۲-۲-۵-۱- فرایند ایجاد چشم انداز ۲۷
۲-۳- بخش دوم: تجهیز منابع و وصول مطالبات ۲۷
۲-۳-۱ – تجهیز منابع ۲۷
۲-۳-۲- عوامل برون سازمانی ۲۹
۲-۳-۳- عوامل مؤثر درون سازمانی ۳۰
۲-۳-۴- عوامل خدماتی ۳۱
۲-۳-۴- ۱- تنوع خدمات بانکی ۳۱
۲-۳-۴-۲- کیفیت خدمات بانکی ۳۳
۲-۳-۴-۲-۱- ویژگی های خاص خدمات بانکی ۳۴
۲-۳-۴-۳- خدمات بانکداری الکترونیک ۳۴
۲-۳-۴-۴- مهارتهای تخصصی کارکنان ۳۶
۲-۳-۵- تواناییهای فنی مورد نیاز در مشاغل بانکی ۳۷
۲-۳-۵-۱- تواناییهای ارتباطی ۳۷
۲-۳-۶- عوامل مالی ۳۸
۲-۳-۶-۱- تسهیلات پرداختی ۳۸
۲-۳-۶-۲- نرخ سود پرداختی به سپردهها ۳۹
۲-۳-۶-۳- جوائز پرداختی به سپردهگذاران قرضالحسنه ۴۰
۲-۳-۷- عوامل ارتباطی و انسانی ۴۱
۲-۳-۷-۱- تبلیغات و بازاریابی ۴۱
۲-۳-۷-۱-۱- بازاریابی در نظام بانکی ۴۲
۲-۳-۷-۱-۲- آمیزه بازاریابی بانکی ۴۳
۲-۳-۷-۲- رفتار و نحوهی برخورد کارکنان بانک با مشتریان ۴۶
۲-۳-۷-۳- رعایت عدالت و عدم تبعیض در ارائهی خدمات ۴۶
۲-۳-۷-۴- اطلاع رسانی مناسب و ارائهی آموزش به مشتریان ۴۷
۲-۳-۷-۵- ویژگیهای فردی مناسب کارکنان ۴۷
۲-۳-۷-۶- رضایت مشتریان ۴۸
۲-۳-۷-۶-۱- رضایت مشتریان در بانکها ۴۸
۲-۳-۷-۶-۲- وفاداری مشتریان در بانکها ۴۹
۲-۳-۸- عوامل و شرایط فیزیکی ۴۹
۲-۳-۸-۱- محل استقرار شعب بانک ۴۹
۲-۳-۸-۲- تعداد شعب بانک ۵۰
۲-۳-۸-۳- طراحی و زیبایی فضای داخلی و خارجی شعب ۵۱
۲-۳-۸-۴- امکانات فیزیکی شعب بانک ۵۲
۲-۳-۹- سپردهگذاری ۵۳
۲-۳-۹-۱- انـواع سپـردهگذاری ۵۳
۲-۳-۹-۲- سپرده قرضالحسنه جاری ۵۴
۲-۳-۹-۳- سپرده قرضالحسنه پسانداز ۵۴
۲-۳-۹-۴- سپرده سرمایهگذاری کوتاهمدت ۵۵
۲-۳-۹-۵- سپردهی سرمایهگذاری بلندمدت ۵۵
۲-۴- وصول مطالبات ۵۶
۲-۴-۱- انواع مطالبات ۵۶
۲-۴-۲- مطالبات معوق و چرایی ایجاد آنها ۵۷
۲-۵- بخش سوم: شیوههای تجهیز منابع و تنوع خدمات در بانک کشاورزی ۶۱
۲-۵-۱- خدمات بانکداری الکترونیک ( مهرگستر) ۶۱
۲-۵-۲- حسابهای بانکی در سیستم مهر گستر ۶۲
۲-۵-۳- خدمات کارت مهرگستر بانک کشاورزی ۶۴
۲-۵-۴- تسهیلات بانک کشاورزی ۶۴
۲-۵-۵- صدور ضمانت نامهی بانکی ۶۵
۲-۶- بخش چهارم: پیشینه پژوهش ۶۶
۲-۱- مقدمه
فصل دوم این پژوهش به مبانی نظری و معرفی برخی از پژوهشهایی اختصاص دارد که قبل از انجام این پژوهش، به بررسی رابطه بین شایستگی های رهبری روسای شعب و عملکرد تجهیز منابع و وصول مطالبات بانک صورت گرفته است. این فصل به طور کلی از چهار بخش تشکیل شده است:
بخش اول تحت عنوان شایستگیهای رهبری میباشد که شامل: قدرت نفوذ ، تغییر و تحول پذیری، به کارگیری ارزشهای اخلاقی، اهمیت دادن به منابع انسانی و چشماندازسازی توسط مدیران پرداخته میشوند. بخش دوم مربوط به تجهیز منابع و وصول مطالبات بانک کشاورزی میباشد. در بخش سوم توضیحاتی در خصوص شیوههای تجهیز منابع و تنوع خدمات در بانک کشاورزی ارائه میشود و در نهایت در بخش چهارم به معرفی برخی از پژوهشهای صورت گرفته در زمینه موضوع این پژوهش پرداخته خواهد شد.
۲-۲- بخش اول: شایستگی رهبری
همان گونه که مطالعات متعدد در عرصههای مختلف سازمان و مدیریت نشان میدهد، پس از طراحی و معماری راهبردی منابع انسانی در سازمانها، تحصیل اطمینان از وجود مهارتهای لازم برای اجرای دقیق این چشم انداز راهبردی از اهم امور است و این امر، مستلزم احصای شایستگیهای مورد نیاز سازمان، کارکنان و مدیران است. اهمیت این موضوع، زمانی مضاعف خواهد بود که به دنبال شناسایی شایستگیهای متولیان منابع انسانی سازمانی و به ویژه مدیران باشیم؛ چرا که کسانی که میباید متولی استقرار نظام مدیریت مبتنی بر شایستگی باشند، اولاً خود باید دارای شایستگیهای لازم باشند و ثانیاً وجود شایستگیها در دیگر حوزهها، کارکنان و مدیران را رصد کنند. همچنین، با توجه به اینکه در همه حرفهها، استانداردهایی تعریف میشود که شرایط ورود به آن حرفه را تعیین و تبحر مورد نیاز را گواهی میکند، در دهه اخیر، جنبش خودکنترلی منابع انسانی رشد چشمگیری یافته و باعث تخصص گرایی در مجموعههایی از دانش ها و رفتارهای مورد انتظار و پیامدهای ویژه برای کسانی که در حوزه منابع انسانی فعالیت میکنند، شده است؛ که میتوان به این دانش و رفتارهای مورد انتظار، به مثابه شایستگیهایی نگریست که مدیران منابع انسانی برای اجرای بهینه امور به آنها نیازی ضروری دارند.
۲-۲-۱- تعاریف شایستگی رهبری
برای اصطلاح شایستگی تعاریف مختلفی ارایه شده است. در یک تعریف، شایستگی یک ویژگی فرد قلمداد شده است که منجر به بروز عملکرد شغلی موفق و کسب نتایج سازمانی میشود. اسپنسر شایستگی را “خصیصه بنیادی یک شخص دانسته که با عملکرد عالی و یا موثر مرجع رابطه علی دارد . وی اعتقاد دارد که شایستگی در پنج قالب قرار می گیرد : انگیزه ها، ویژگیها، خود مفهومی، دانش و مهارت (اسپنسر، ۱۹۹۳)
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.