مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی و مولفه‌ های اخلاق حرفه‌ای


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی و مولفه‌ های اخلاق حرفه‌ای دارای ۸۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی و مولفه‌ های اخلاق حرفه‌ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی و مولفه‌ های اخلاق حرفه‌ای۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی و مولفه‌ های اخلاق حرفه‌ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی و مولفه‌ های اخلاق حرفه‌ای :

جزئیات:

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی و مولفه‌ های اخلاق حرفه‌ای
فهرست

– ۱) بخش اول – سرمایه اجتماعی

۲- ۱- ۱) مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۹

۲- ۱- ۲) تاریخچه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۹

۲- ۱- ۳) مفهوم سرمایه اجتماعی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۲۰

۲- ۱- ۴) مبانی نظری سرمایه اجتماعی ……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۲۳

۲- ۱- ۴- ۱) تئوری پیوند ضعیف ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۲۳

۲- ۱- ۴- ۲) تئوری شکاف ساختاری …………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۳

۲- ۱- ۴- ۳) تئوری منابع اجتماعی …………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۲۴

۲- ۱- ۴- ۴) مدل کیفی سرمایه اجتماعی ………………………………………………………………………………………………………………………………… ۲۵

۲- ۱- ۴- ۵) مدل CLRLA ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 26

۲- ۱- ۴- ۶) مدل SCAT …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 27

۲- ۱- ۴- ۷) مدل کمی برای سرمایه اجتماعی ……………………………………………………………………………………………………………………… ۲۹

۲- ۱- ۴- ۸) مدل سرمایه اجتماعی گوشال و ناهاپیت ………………………………………………………………………………………………………… ۳۰

۲- ۱- ۴- ۹) مدل سرمایه اجتماعی استون …………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۲

۲- ۱- ۴- ۱۰) دیدگاه سرمایه اجتماعی هسلی و همکاران ………………………………………………………………………………………………. ۳۳

۲- ۱- ۴- ۱۱) چارچوب سرمایه اجتماعی مشترک و اعتبار مشترک ( شهرت مشترک ) ویدمن و همکاران ……………….. ۳۳

۲- ۱- ۴- ۱۲) مدل سرمایه اجتماعی لینا و وان بورن ………………………………………………………………………………………………………….. ۳۴

۲- ۱- ۴- ۱۳) مدل سرمایه اجتماعی لاک لی ……………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۴

۲- ۱- ۴- ۱۴) رویکرد کندی در سرمایه اجتماعی ………………………………………………………………………………………………………………. ۳۵

۲- ۱- ۵) مزایای سرمایه اجتماعی ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۳۸

۲- ۱- ۶) دیدگاه های انتقادی پیرامون سرمایه اجتماعی …………………………………………………………………………………………………… ۳۹

۲- ۱- ۷) نشانه‌های ضعف سرمایه‌های اجتماعی در سازمان ها ……………………………………………………………………………………….. ۴۲

۲- ۱- ۸) عوامل مؤثر بر شکل گیری سرمایه اجتماعی ……………………………………………………………………………………………………… ۴۳

۲- ۱- ۹) روش های اندازه گیری سرمایه اجتماعی …………………………………………………………………………………………………………… ۴۵

۲- ۱- ۱۰) سرمایه اجتماعی و آموزش عالی ………………………………………………………………………………………………………………………. ۴۶

۲- ۲) بخش دوم – اخلاق حرفه‌ای

۲- ۲- ۱) مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۰

۲- ۲- ۲ ) تعاریف اخلاق حرفه‌ای …………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۵۰

۲- ۲- ۳) تاریخچه اخلاق حرفه‌ای ………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۲

۲- ۲- ۴) اخلاق حرفه‌ای در دانشگاه ……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۵۳

۲- ۲- ۵) اعضای هیأت علمی و اخلاق حرفه‌ای ……………………………………………………………………………………………………………….. ۵۴

۲- ۲- ۶) ابعاد اخلاق حرفه‌ای در دانشگاه …………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۵

۲- ۲- ۶- ۱) مسئولیت علمی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۵۵

۲- ۲- ۶- ۲) باور به خودکارایی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۲

۲- ۲- ۶- ۳) حس تعلق به اجتماع علمی ………………………………………………………………………………………………………………………………… ۶۳

۲- ۲- ۷) عوامل مؤثر بر اخلاق حرفه‌ای اساتید دانشگاه …………………………………………………………………………………………………….. ۶۵

۲- ۲- ۷- ۱) فرهنگ رشته‌ها …………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۶۵

۲- ۲- ۷- ۲) فرهنگ نهادی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۶۶

۲- ۲- ۷- ۳) فرهنگ نظام ملی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۶۶

۲- ۲- ۸) استراتژی درونی کردن اخلاق حرفه‌ای دانشگاهی ………………………………………………………………………………………………… ۶۷

۲- ۳) بخش سوم – پیشینه تحقیق

۲- ۳- ۱) مطالعات داخلی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۷۲

۲- ۳- ۲) مطالعات خارجی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۷۷

۲-۱-۱) مقدمه

امروزه در کنار سرمایه‏های انسانی، مالی و اقتصادی، سرمایه دیگری بنام سرمایه‌ی اجتماعی مطرح شده است. این مفهوم به پیوندها و ارتباطات میان‏ اعضای یک شبکه به عنوان منبع با ارزش اشاره دارد که با خلق هنجارها و اعتماد متقابل‏ موجب تحقق اهداف اعضاء می‏شود (عباس زاده و مقتدایی، ۱۳۸۸). سرمایه‌ی اجتماعی مفهوم نسبتاً جدیدی در علوم اجتماعی است و به‌طور خلاصه به ‌معنای «هنجارها و شبکه‌هایی است که امکان مشارکت مردم در اقدامات جمعی به‌منظور کسب سود متقابل را فراهم می‌کند» و با شیوه‌هایی همچون سنجش سطح اعتماد اجتماعی و سطوح عضویت در انجمن های مدنی رسمی یا غیررسمی قابل اندازه‌گیری است. سرمایه اجتماعی مفهومی ترکیبی است که «موجودی» یا میزان این هنجارها و شبکه‌ها را در یک جامعه و در یک مقطع زمانی خاص تشریح می‌کند (اندیشمند، ۱۳۸۸). رابطه متقابل، رفتار غیرخودخواهانه و اعتماد نمونه‌هایی از این هنجارها هستند. این شبکه‌ها ممکن است رسمی یا غیررسمی باشند. از این منظر، سرمایه اجتماعی یکی از عناصر مهم قدرت «جامعه مدنی» یا ظرفیت جامعه برای مدیریت خویش از طریق فعالیت های گروهی غیررسمی، داوطلبانه، غیردولتی و غیرانتفاعی است (الوانی ونقوی، ۱۳۸۷).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.